سرپرست پلیس راهور استان قم، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی شهر قم در روزهای تاسوعا و عاشورا را اعلام کرد و گفت: این محدودیت ها از از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۷ شهریور آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سرهنگ علی‌حسن قیصری در این خصوص عنوان کرد: به دلیل تسهيل در رفت و آمد در ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني(ع) محدوديت‌هاي ترافيکي در برخي معابر شهر قم اعمال می‌شود.

وی گفت: از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۷ شهریور (روز تاسوعا) لغايت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۹شهریور(عاشورا) عبور و مرور و توقف هرگونه وسايل نقليه اعم از خودرو و موتورسيکلت به استثناء وسايل امدادي در معابر استان "از ميدان جهاد به طرف چهارراه بازار و کليه معابر منتهي به خيابان ۱۹ دي، خيابان ۴۵متري عمارياسر -قبل از ۷متري باجک به طرف تقاطع عمارياسر- آذر، خيابان آذر از تقاطع شهيد روحاني به طرف ۴۵متري عمار ياسر - آذر، خيابان انقلاب از سه راهي سجاديه به طرف چهارراه عمارياسر - انقلاب، از ميدان روح الله به طرف تقاطع شهدا و از دور برگردان شهيد مصطفي خميني به طرف پل حجتيه ممنوع است.

سرپرست پلیس راهور استان قم افزود: ساير معابر در صورت نياز، محدوديت تردد به صورت مقطعي اعمال خواهد شد.

وی گفت: محل پارک خودروها نیز شامل پارکينگ شرقي حرم، پارکينگ طبقاتي، پارکينگ زمزم، پارکينگ مصلي، پارکينگ اتوبوسراني، پارکينگ مکانيزه، پارکسوار شمالي و پارکينگ تقاطع شهدا می‌شود.

سرهنگ قیصری در خاتمه از کليه رانندگان خواست، از توقف و تردد در مناطق اشاره شده در طرح اجتناب کرده و با مأموران راهنمايي و رانندگي همکاري لازم را به عمل آورند.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =