رامبد جوان افزایش ناسزاگویی در جامعه را یک مریضی دانست که اگر درمان نشود، جامعه را به سمت خشونت پیش خواهد برد. او تاکید کرد که این اتفاق عاقبت خوبی برای جامعه ما ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رامبد جوان پس از اتمام پخش برنامه «خندوانه»، متنی را در اینستاگرام منتشر کرده و با مخاطبانش سخن گفت، این متن به شرح زیر است:

«سلام به رفقاى عزيز.

١-مدتيه كه بى‌خبريم از هم.

٢- اميدوارم سالم و آرام باشين.

٣-چند وقتِ گذشته عزيزانى رو از دست داديم. روحشون شاد باشه.

٤-عجيبه كه همچنان بعد از بارها و بارها گفتن و گفتن توسط هممون باز هم شاهد كثيف كردن خيابونا و كوچه‌ها توسط بعضى از مردم و برگزار كننده‌ها هستيم. عجيبه كه اخلاق بد رو كنار نمى‌ذاريم كه هيچ بهش اصرار هم مى‌كنيم. اسراف و اينكه اين نذرها به دست مستمندان مى‌رسه يا نه هم بماند.

٥- به زودى قراره بعد از مدتها بازى كنم. در يك فيلم لذت‌بخش و باحال با يه فيلمنامه عالى و يه كارگردان عالى(بهروز افخمى) تمام سعيم رو مى‌كنم كه سهم خودم رو درست و سنجيده انجام بدم.

٦-فيلم خانمى كه منتشرش كردم، حرفهاى درست و به جا و دقيقى مى‌زد. اينكه اين فشارها و تحريمها فقط به مردم فشار مياره و نه دولت و دولتمردان و وابسته‌هاى آنها. نكته مهميه نه؟ يه عده هم كه باز منظور رو متوجه نشدن يا نخواستن بشن و شروع كردن به  تخيلهاى خنده‌دار و عمو و پاساژ و رانت و .... (ايشالا يه روز تهوع مى‌گيرين از دروغ گفتن و مزخرف گفتن).

٧- رفقاى عزيزم بعضيهامون زياد ركيك و زشت حرف مى‌زنيم. باور كنين اين نشانه ضعف و ناتوانيه. به فكر ضعفهامون باشيم و برطرفشون كنيم. مريضى رو نبايد به حال خودش رها كرد. جامعه خشن و ناتوان عاقبت خوبى براى زن و بچه و خانواده و خودمون نداره.

٨-اگه دو هفته گذشته كتاب باحالى خوندين به ما هم معرفى كنين.

٩- فيلم و سريال خوب هم همينطور لطفا.

١٠- نگار يه مقاله برام خوند از كمبود ويتامين دى و اينكه چقدر مهمه و چقدر ما كم داريمش. به داد خودمون برسيم. مخصوصا خانمها.

١١-عزيزتر و نازنين‌تر باشيد.

١٢- مراقب قشنگياتون باشيد

١٣- به زودى قانون مورفى آماده مى‌شه و طبق قرارمون با تعدادى از شما فيلم رو در يك سينما كاملا خصوصى و بى سر و صدا تماشا مى‌كنيم كه قبل از ارائه و اكران نظراتتون رو بشنوم.

١٤-ما خيلى باحاليم.

١٥-ارادت.

١٦- دوستتون دارم.

١٧- اين عكس از كشور استونى، پارسال كه براى فيلم نگار به جشنواره فيلم شب‌هاى سياه تالين رفته بوديم گرفتم.»

پست اینستاگرامی رامبد جوان درباره اتفاقات اخیر جامعه

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =