فارس نوشت: معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: ماهیت دشمنی آمریکا با ایران حق و باطلی است و این دو کنار هم قرار نمی گیرد.

دریادار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه صبح امروز در همایش شنبه های انقلاب در باغ موزه دفاع مقدس گفت:  همه رزمندگان اسلام و کسانی که بر مدار انقلاب اسلامی بوده اند 40 سال را قوی و مقتدر در میدان بوده اند.

وی افزود: از روز اول پیروزی انقلاب به انقلاب شلیک شد و از روز 24 بهمن 57 تاکنون دشمنی ادامه دارد.

فدوی با بیان اینکه ماهیت دشمنی آمریکا با ایران حق و باطلی است و این دو کنار هم قرار نمی گیرد, گفت: در همه پارامترها غیرقابل قیاس با اول انقلاب هستیم و دلیل آن این است که خدا گفته در دعوای حق و باطل من طرف حق هستم و کسی قادر به مقابله با نیرویی نیست که خدا با او است.

وی با بیان اینکه ما نظام سازی کردیم که قبلا نبوده است گفت: ما تعریف جدیدی بر مبنای تفکر امام بوجود آوردیم و مبانی آن ربطی به سیستم سازی آمریکایی ها که قبل انقلاب بود نداشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه ضمن تاکید بر اینکه علت موفقیت نهادهای انقلابی عمل به سیستم هایی است که سیستم ساز آن امام است, گفت: قسمت اعظمی که تاکنون انجام شده این بوده که در مدار امام بوده بر شروطی که خدا گفته عمل کردند و بالطبع خداوند نیز به وعده هایش عمل کرده است.

فدوی بی اشاره به اینکه ما به تکالیفمان در طول سال ها بالنسبه عمل کردیم و اگر همه اش را عمل کرده بودیم توفیقات ما بیشتر بود، گفت: ملتی که در خانه خودشان دفاع کنند ذلیل می شوند و ما در دفاع مقدس سریعا دفاع در خانه را به جنگ در خانه حریف کشاندیم.

وی تاکید کرد: بازدارندگی یعنی دشمن محاسبه کند که نفع حمله به شما از ضرر آن کمتر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه به تایید آمریکا ما حداقل 10 سال است که در مرحله سوم قرار گرفتیم و دشمن باور می کنند باید در برابر شما توانی ایجاد کند که بازدارنده باشد، گفت:  توان انقلاب اسلامی سیستمی را بنیاد نهاد که با مبانی اسلامی سازگاری داشت و محوری ترین نقش را در آن نیروی انسانی داشت.

فدوی با بیان اینه اگر توانستیم در کارهایی که پای جان وسط است، موفق باشیم، در کارهای دیگر هم قطعا موفق خواهیم بود اظهار داشت: در کارهایی که پای جان در میان نیست، مثل امورات اقتصادی و اداری، اگر طبق فرمولی که خدا گفته عمل کنیم آیا با موفقیت مواجه نمی شویم؟ حتما مواجه میشویم اما عمل نمی کنیم؛ این مساله هم به نحوه حیات درونی افراد بازمی گردد که این حیات در برخی افراد به انقلاب و اسلام ارتباطی ندارد.

 

 

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =