مامور نیروی انتظامی که در درگیری با اشرار منطقه آق قلا مجروح شده بود صبح امروز علی رغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی گلستان در این رابطه گفت:متاسفانه صبح امروز با وجود تلاش پزشکان، یکی از ماموران  که در این درگیری مجروح شده بود به درجه رفیع شهادت نائل گردید. سه مامور دیگر نیز در مراکز درمانی در حال درمان هستند.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در پی شکایت تعداد زیادی از مردم یکی از روستاهای شهر آق قلا مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و درگیری مسلحانه تعدادی از اراذل و اوباش منطقه، ماموران نیروی انتظامی به مدت دو هفته آنها را تحت نظر قرار دادند. بعد از مشخص شدن محل اختفای این اراذل و اوباش، ظهر دیروز ماموران نیروی انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی به محل اختفای آنها در دامداری واقع در محور گرگان به آقلا، اعزام می شوند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در همان مرحله اول عملیات تعداد 4 نفر از اوباش که در یک تریلی مخفی بودند، دستگیر می شوند. در ادامه عملیات سه نفر از اراذل و اوباش که در داخل اتاقکی مخفی شده بوند، بوسیله اسلحه شکاری به طرف ماموران نیروی انتظامی اقدام به تیراندازی می‌کنند. در این تیراندازی 4 نفر از ماموران از ناحیه سر و دست زخمی می شوند که سریعا به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی افزود:دو نفر از اراذلی که به سمت ماموران شلیک کردند در همان محل، دستگیر و یکی از آنها متواری می شود. با تلاش ماموران نیروی انتظامی ساعتی بعد این فرد نیز دستگیر می شود. از محل اختفا آنها تعدادی سلاح سرد و مقداری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 588432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =