مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: ۵ پل بزرگ استان مرکزی که نبود و کمبود علائم جاده ای احتمال تصادف و بروز حادثه را بیشتر می کرد در استان شناسایی و این پلها به علائم ترافیکی مجهز و آشکار سازی گردید

به گزارش خبرآنلاین، علی زندی فر افزود: این پلها در راههای اراک-بروجرد و ساوه بویین زهرا که بیشترین ترددها را دارند شناسایی شدند وآشکار سازی دهانه های پل توسط علائم ترافیکی و هاشوری صورت گرفت.
وی با بیان اینکه این علائم هاشوری در راستای تامین ایمنی رانندگان برای بهتر کردن دید در شب نصب شده است افزود: بالغ بر ۱۲۰ عدد پل بالای دهنه ۲۰ متر در استان مرکزی وجود دارد که ۳۰ درصد معادل ۴۰ پل به تعمیر اساسی نیاز دارند که باید برای دوام و پایداری این پلهای بزرگ زیرسازی شامل فنداسیون، کوسه ها، عرشه پل، حفاظ پل و...انجام شود.
زندی فر ادامه داد: بیشتر تصادفات و واژگونی وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی رانندگان است که سیاست راه وشهرسازی حذف خطرات ناشی از واژگونی است لذا با آشکار سازی دهانه های پل توسط علائم ترافیکی و هاشوری می توان از بروز این حادثه ها جلوگیری کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از کانالیزه کردن پلیس راههای استان وایمن سازی دماغه های راههای پرتردد خبر داد و گفت: در راستای سفرهای نوروزی ونیاز به کنترل ترافیک توسط پلیس راههای سطح استان اداره ایمنی اقدام به کانالیزه کردن پلیس راههای اراک-قم و اراک-توره وخمین-محلات و دلیجان-اصفهان و ساوه-همدان وپلیس راه عوارضی ساوه-تهران در سطح استان کرد.
وی با اشاره به اصلاح دماغه های خطرناک و بروز تصادف گفت: همچنین دماغه های خطرناک در راههای اراک-قم واراک-بروجرد بوسیله بشکه ها واستوانه های ایمنی ایمن سازی شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =