ایسنا نوشت: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد با مخدوش کردن پلاک خودرو به ویژه در مبادی ورودی طرح ترافیک و زوج و فرد خبر داد.

سردار محمدرضا مهماندار، درباره احتمال افزایش مخدوش کردن پلاک خودرو همزمان با اجرای طرح ترافیک جدید اظهار کرد: همکاران من در نقاط مختلف طرح ترافیک حضور داشته و قطعا با چنین تخلفاتی برخورد خواهند کرد.

مهماندار با بیان اینکه در گذشته نیز مأموران پلیس راهور با مخدوش کردن پلاک برخورد می‌کردند، گفت: پلیس در این زمینه قطعا برخورد خواهد کرد و علاوه بر اعمال قانون برای خودرو، پرونده قضایی نیز برای متخلف تشکیل خواهد داد؛ چراکه مخدوش کردن پلاک صرفا یک تخلف رانندگی نیست و جرم نیز محسوب می‌شود و پرونده متخلفان به دادسرا ارسال خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر ضرورت پرهیز از چنین اقداماتی از سوی رانندگان خاطر نشان کرد: تغییر در ارقام پلاک خودرو، پوشاندن پلاک و موارد دیگر از جمله مصداق‌های مخدوش کردن پلاک محسوب می‌شود و علاوه بر این که احتمال شناسایی آن توسط تجهیزات پلیس وجود دارد؛ ماموران ما نیز قطعا با چنین مواردی برخورد خواهند کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابک RO ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    2 0
    همش برخورد همش تهدید همش دادگاه و جرییمه یکبار ازین پلیس من راهنمایی نشدم فقط جریمه شدم بدون تذکر .
  • اميرمسعود IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    2 0
    من كلا يك ساعت داخل شهر هستم كلي ماشين ميبينم كه پلاكاش معلوم نيست خيلي هام كه يه موادي زدن پلاكاشون كلا زرد شده. برام جالبه كه چطور گشتاي پليس اينارو ميبينن كاري بهشون ندارن. قديم يادمه ماشين كه پلاكش معلوم نبود گشت آگاهي و پليس بهشون گير مي دادن.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    بعضی از جاها دوربین ها توسط اهالی محل تخریب و برداشته شده مثل پارک وی به حکیم شرق خروجی شهرک ولفجر
  • بی نام IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    1 0
    مردم بیچاره رو کردین ملیجک خودتون ..........