ایسنا نوشت: ایمان انصاری فرنگی کار وزن ۸۷ کیلوگرم که بدلیل درگیری با عبدولی در زمان مبارزه، هر دو از مسابقات اخراج شدند می گوید برادران عبدولی در رختکن به او حمله کرده اند.

 در جریان رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی که در سالن هفتم تیر تهران در حال برگزاری است، سعید عبدولی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک و ایمان انصاری، به علت درگیری هر دو دیسکالیفه و از مسابقات اخراج شدند.

اما این پایان ماجرا نبود و زمانی که دو کشتی گیر به رختکن رسیدند، درگیری های شدیدی میان آن ها رخ داد.
ایمان انصاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: زمانی که به رختکن وارد شدم برادران عبدولی و دو سه نفر دیگر به من حمله کردند و با مشت و لگد به جانم افتادند. ضرباتی را با مشت به صورتم زدند که باعث شد صورتم متورم شود. در کشتی هم که عبدولی با سر به بینی ام زد و باعث شد بینی‌ام بشکند. هم دیسکالیفه شدم و هم کتک خوردم.
 البته انصاری نیز در جریان مبارزه به سمت عبدولی حمله کرد و هر دو طرف در این درگیری مقصر بودند اما این درگیری به سالن رختکن و حتی خیابان نیز کشیده شد.
برادران انصاری کشتی گیر تهرانی به همراه دوستان او بیرون از سالن منتظر برادران عبدولی بودند و با داد و فریاد به این موضوع معترض بودند که چرا انصاری را در رختکن کتک زده اند.
در نهایت با صحبت‌های مسئولان فدراسیون با دو کشتی گیر و دخالت نیروی انتظامی موضوع ختم بخیر شد و انصاری دوستانش را از اطراف سالن هفتم تیر پراکنده کرد.
به دلیل اتفاقات رخ داده پیش بینی می‌شود هر ۲ کشتی گیر با محرومیت سنگین از سوی کمیته انضباطی فدراسیون مواجه شوند.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =