میزان نوشت: معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: بعضا همچنان می‌شنویم که اروپایی‌ها از حمایت جمهوری اسلامی ایران از حزب‌الله در برابر رژیم صهیونیستی ناراحت هستند؛ خُب ما به آن‌ها می‌گوییم که از این ناراحتی بمیرید؛ حمایت ما از حزب‌الله برای مقابله با یک دولت غاصب نامشروع و در جهت تامین امنیت مردم لبنان بوده است.

سردار «علی شادمانی» با بیان اینکه اروپا و آمریکا برای مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران هم‌عهد هستند، اظهار کرد: بیرون رفتن آمریکایی‌ها از برجام و ماندن موقت اروپایی‌ها در این توافق، یک نقشه است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در زمینه چگونگی رفتار با اروپایی‌ها در ادامه، نقشه راه را ترسیم کردند و فرمودند که «ما به اروپایی‌ها هم اعتماد نداریم»، تاکید کرد: مسئولان ما در مقطع فعلی بین دو گزینه برای «ماندن در برجام برای تامین منافع کشور» و «خروج از برجام برای تامین منافع کشور»، باید بسیار هوشمندانه عمل کنند و فریب اروپایی‌ها را نخورند.

وی با بیان اینکه نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا به معنای «سلطه» و «توسعه قدرت از راه نامشروع» نیست، افزود: ما اگر به سوریه رفتیم به درخواست دولت قانونی این کشور، کمک به مردم سوریه و جنگ با تروریسم بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه نفوذ ما در منطقه برای کشورگشایی نیست، گفت: منطقه ما یک منطقه اسلامی است و ما باید بر مبنای همکاری اسلامی، مبارزه با استکبار و ایجاد امنیت در کشور‌های منطقه، روابط خود را با سایر کشور‌های منطقه تنظیم کنیم.

سردار شادمانی با بیان اینکه عراق، سوریه و افغانستان از جمله کشور‌هایی بودند که طی سالیان گذشته از ما تقاضای همکاری داشته‌اند و ما به تقاضای آن‌ها پاسخ مثبت داده‌ایم، اظهار کرد: ما بعضا همچنان می‌شنویم که اروپایی‌ها از حمایت جمهوری اسلامی ایران از حزب‌الله در برابر رژیم صهیونیستی ناراحت هستند؛ خُب ما به آن‌ها می‌گوییم که از این ناراحتی بمیرید؛ حمایت ما از حزب‌الله برای مقابله با یک دولت غاصب نامشروع و در جهت تامین امنیت مردم لبنان بوده است.

وی در پایان گفت: ما در منطقه نفوذ می‌کنیم تا از آرمان‌های اسلامی مردم منطقه دفاع کنیم همچنانکه حمایت از مستضعفین و مظلومین، جزو آرمان‌ها و مأموریت‌های مقدس انقلاب اسلامی نیز محسوب می‌شود.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778278

برچسب‌ها