در روز دوشنبه 31 اردیبهشت، نقل قولی از زیباکلام درباره بازنشستگی اش از دانشگاه تهران مهم ترین خبر بود. آخرین تحولات بازار طلا و سکه هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاست، نقل‌قولی از زیباکلام با عنوان آن‌قدر ثروتمندم که به حقوق‌ دانشگاه نیاز نداشته‌باشم پربازدیدترین خبر بود. بسیاری هم روی خبر رفتارهای قالیباف، شدیدا به احمدی‌نژاد شباهت پیدا کرده است کلیک کردند. واکنش یک اصولگرا به «جنگ روانی» که حجاریان به‎پا کرد هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصاد، آخرین تحولات بازار طلا و سکه کنجکاوی کاربران را برانگیخت. عده زیادی هم خواستند بدانند قیمت آپارتمان‌های کلید نخورده در تهران چقدر است. دیگر خبر پربازدید این سرویس علت بسته شدن حساب بانکی ایرانیان در گرجستان بود.

در سرویس فرهنگ، تیپ متفاوت رضا گلزار، امین حیایی و سحر دولتشاهی پربازدیدترین شد. تعداد زیادی از کاربران نیز روی خبر انتقاد کیهان از رقص محمود دولت آبادی در یک کنسرت کلیک کردند. فیلم صحنه‌ خداحافظی مهناز افشار با «گلشیفته» نیز توجه تعداد دیگری از مخاطبان را در پی داشت.

در سرویس جامعه، بسیاری بر روی روایت عضو شورای شهر تهران از سرنوشت قطعی مومیایی ری کلیک کردند. کاربران زیادی هم خواستند بدانند ماده مخدر لاکچری برای بچه پولدارها چیست. خبری با تیتر زیباکلام و باقی استادان دانشگاه طبق این آیین‌نامه جدید از دانشگاه‌ها بازنشسته می‌شوند هم توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس بین‌الملل، انتشار تصویری از ولیعهد مخلوع عربستان در شبکه‌های اجتماعی پربازدیدترین خبر بود. در ادامه، کاربران روی خبر چه کسانی در لیست ترور اسرائیل هستند؟ کلیک کردند. نشست سخنگوی وزارت خارجه دربارۀ حضور ایران در سوریه هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، از روزبه چشمی تعریف کردی یا سر به سرش گذاشتی آقای میثاقی؟ پربیننده‌ترین خبر شد. پیشنهادهای باورنکردنی استقلال به تیام و طاقچه بالای آقای سنگالی دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. توقع داشتی سیدجلال بگوید بالاتر از رونالدو می‌پرد آقای کریمی؟ هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، طاقت بیار نمیر نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =