فردی که در شبکه‌های تبلیغاتی اینترنتی اقدام به فروش یک دستگاه ایکس‌باکس کرده اما برای مشتری کفش کهنه ارسال کرده بود در عملیات پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید مصطفی مرتضوي رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام این خبر بيان داشت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه کلاهبرداری اینترنتی از وی، بررسي موضوع در دستور كار کارشناسان اين پليس قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: شاکی در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد، دریکی از سایت‌های تبلیغ کالا اقدام به خرید یک دستگاه "xbox" به مبلغ 7 ميليون ريال کرده ، اما يك جفت كفش كهنه برایش ارسال‌شده و فروشنده نیز به تلفن‌های وی جوابگو نبوده است.

رئیس پلیس فتای استان خاطرنشان کرد: با اظهارات مالباخته تحقیقات علمی و تخصصی کارشناسان این پلیس برای دستگیری کلاهبردار آغاز و سرانجام متهم که جوانی 26 ساله است شناسايي و دستگیر شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: متهم در مواجهه با مدارك و مستندات پليس صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را سودجویی از طریق کلاهبرداری عنوان کرد.

سرهنگ مرتضوي در پايان با هشدار به شهروندان در خصوص نحوه خریدهای اینترنتی گفت: فقط از سراچه‌های مجاز داخلي و داراي نماد اعتماد الكترونيك خريد خود را انجام داده و در هنگام خريد نیز تا زماني كه كالا را مشاهده نكرده و از مرغوبيت آن اطمينان نیافته‌اید پولي بابت آن پرداخت نكنيد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =