ایران نوشت: عروس خیانتکار وقتی فهمید مادرشوهر به راز سیاهش پی برده است با همدستی مرد شیطان صفت، پیرزن را با طرح نقشه‌ای به قتل رساندند و جسدش را داخل یک چاه انداختند.

این زن و مرد خیانتکار صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و هر دو به اتهام مشارکت در قتل به قصاص محکوم شدند.

ماجرا در سال 89 با ناپدید شدن مادرشوهر 65 ساله در قزوین آغاز شد و کارآگاهان که سرگرم تحقیق بودند به عروس این زن سالخورده ظنین شدند و به بازجویی از او پرداختند.

این زن جوان که ابتدا ازسرنوشت مادرشوهرش اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد، وقتی پی برد پلیس به پیامک‌هایش دست یافته و راز رابطه شیطانی او با «ناصر» -36 ساله- بر ملاشده است در بازجویی‌های فنی لب به اعتراف گشود و راز قتل را فاش کرد.

این زن صبح دیروز از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری منتقل شد و در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: «چند وقتی بود که با مردی به‌نام ناصر رابطه پنهانی داشتم. یک روز که این مرد به خانه ما آمده بود مادر شوهرم متوجه ماجرا شد و من که بشدت ترسیده بودم موضوع را با ناصر درمیان گذاشتم. با همدستی او نقشه قتل مادرشوهرم را کشیدیم. به این ترتیب که ابتدا مادر شوهرم را به بیرون از خانه کشاندیم و او را به بیابانی در منطقه مرزداران تهران بردیم و خفه‌اش کردیم و بعد هم جسدش را داخل یک چاه انداختیم. البته من او را نکشتم بلکه ناصر مرتکب قتل شد.

بعد ناصر در برابر قضات دادگاه ایستاد و گفت: من رابطه با «مریم» را قبول دارم اما نقشه قتل مادر شوهرش را خود او کشید و پیرزن را خفه کرد و من فقط جسد را داخل چاه انداختم. قاضی عبداللهی و قاضی واعظی پس از مشورت بایکدیگر این زن و مرد را به اتهام مشارکت در قتل به قصاص نفس محکوم کردند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =