مرضیه برومند: در شرایط سخت امروز تنها هنر می‌تواند خوشحالمان کند

مرضیه برومند با بیان اینکه در شرایط سختی که داریم تنها هنر و تئاتر عروسکی می‌تواند ما را خوشحال کند، تاکید کرد که به عنوان هنرمند تنها می‌توانیم فعالیت‌های هنری مان را ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم‌ رونمایی از پوستر هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک به دبیری مرضیه برومند شامگاه ششم مرداد در خانه فرهنگ و هنر مانا با حضور جمعی از هنرمندان و مدیران تئاتری برگزار شد.

شهرام کرمی، مدیر کل هنرهای نمایشی، ایرج طهماسب، بهرام شاه‌محمدلو، مریم سعادت، سعید اسدی، بهروز غریب‌پور، ناصر آویژه، رامین کهن، پیمان شریعتی، علیرضا شجاع‌نوری، مریم سعادت، علی فروتن، افسانه زمانی، هما جدی‌کار، آناهیتا غنی‌زاده، محمد عاقبتی، اتابک نادری، پیمان فاطمی، علی ابوالخیریان، مریم معینی، ارمغان بهداروند، مهدی شفیعی، مدیر کل پیشین هنرهای نمایشی و اردشیر صالح‌پور از چهره های حاضر در این مراسم بودند.

مرضیه برومند دبیر این جشنواره ضمن قدردانی از زحمات یک سال گذشته شورای برگزاری گفت: «از اینکه این جمع را در کنار هم می بینم بسیار خوشحالم، در شرایط سخت و طافت فرسایی که داریم به جز هنر، تئاتر و به خصوص تئاتر عروسکی چه چیز می تواند ما را خوشحال کند و به زندگی امیدوار نگه دارد؟»

او ادامه داد: «ما به عنوان هنرمند تنها وظیفه مان این است که فعالیت های هنری مان را ادامه دهیم تا در آینده اثرگذار باشد. پس نباید ناامید شویم و به کار خود ادامه دهیم فارغ از تمامی مشکلاتی شاهد آن هستیم.»

این هنرمند درباره فعالیت‌های دبیرخانه جشنواره توضیح داد: «دبیرخانه فعالیت خود را از شهریور سال گذشته آغاز کرد و همه اعضای آن هم هنرمندان حوزه تئاتر عروسکی هستند. آثاری که در این دوره حضور دارند بسیار ارزشمند هستند و به قول ایرج طهماسب غرورآفرین هستند. این جمله ایرج طهماسب برای من بسیار ارزشمند است.»

دبیر جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک با اشاره به اینکه در شادپیمایی سال گذشته 15 هزار نفر حضور داشتند، بیان کرد: «امسال مراسم شادپیمایی را در روز عید قربان و در بوستان آب و آتش برگزار می کنیم و امیدواریم مانند سال گذشته شاهد حضور گسترده مردم باشیم.»

برومند در بخش پایانی سخنانش ضمن قدردانی از هیات داوران و بهروز غریب پور که امسال هم با سمفونی خیام در جشنواره حضور دارد، گفت: در بخش بین الملل هم ما به هر گروهی برای حضور در جشنواره درخواست دادیم جواب منفی دریافت کردیم ولی با این حال بسیار تلاش کردند و زحمت کشیدند تا شاهد حضور گروه های فاخری در جشنواره باشیم.»

رونمایی از پوستر هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک و امضای آن توسط چهره های شاخص هنری پایان بخش این مراسم بود.

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =