مدیرعامل شرکت فولادمبارکه از بالاترین میزان تولید در طول تاریخ ۲۵ ساله بهره‌برداری این شرکت خبر داد و گفت: این نتایج در سخت‌ترین شرایط ناشی از فشارهای خارجی و محدودیتهای جدی تامین آب و برق شبیه معجزه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اصفهان، بهرام سبحاني مديرعامل فولادمبارکه و خانم سمیه محمودی نمایده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در دیداری به گفتگو و تبادل نظر پیرامون آخرین وضعیت اقتصاد و صنعت در سطح ملی و استانی پرداختند.

در این دیدار مديرعامل شرکت فولادمبارکه با مروری بر آخرین وضعیت عملکردی شرکت فولاد مبارکه، از بالاترین تولید در طول تاریخ ۲۵ ساله بهره‌برداری این شرکت خبر داد.

وی این نتایج را در سخت‌ترین شرایط ناشی از فشارهای خارجی و محدودیتهای جدی تامین آب و برق شبیه معجزه دانست و همت کارکنان و تدبیر مدیران را عامل اصلی این توفیقات نامید.

بنا بر اين گزارش، خانم سميه محمودي، نماينده مردم شریف شهرضا و دهاقان گفت: در شرایط دشوار اقتصادی کشور، مشاهده این موفقیتها در بزرگترین بنگاه صنعتی کشور امیدبخش و ارزش آفرین است و دلیلی بر مدیریت هوشمندانه و تلاش فراگیر تک‌تک کارکنان و مدیران این شرکت است.

همچنین در این مراسم لوح تقدیر نماینده مردم شریف شهرضا و دهاقان به جهت اهتمام به ایفای نقش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه زیر ساخت‌های استان تقدیم مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه شد.

در این دیدار همچنین ضمن گفتگو و تبادل نظر طرفین، برخی درخواستهای صنعت شهرستان‌های شهرضا و دهاقان مطرح شد که از طرف مدیر عامل فولاد مبارکه قول پیگیری و مساعدت داده شد.

بهرام سبحانی

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =