بسیج مردمی عامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس بود

قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با اشاره به نقش سازنده مردم در دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: ریشه پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس بسیج مردمی بود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، تقی دریکوند در مراسم رژه نیروهای مسلح که در میدان کریم‌خان خرم‌آباد برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن ایام محرم و صفر، به ایثار و مقاومت ملت ایران و نیروهای مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امروز برای گذر از بحران‌های اقتصادی نیاز به حرکت‌های جهادگونه در عرصه اقتصادی داریم چراکه راه‌حل مشکلات فعالیت‌های جهادی است.

وی با اشاره به این‌که نظام سلطه با ایجاد فشارهای اقتصادی بر مردم و تجهیز عوامل خود فروخته داخل خیال خام سرنگونی نظام اسلامی را در ذهن خود می‌پرورد، اضافه کرد: اما با هوشیاری نیروهای مسلح و تدبیر مسئولان کشور بدون شک بار دیگر نظام اسلامی سربلند بیرون خواهد آمد و با قدرت راه خود را با اقتدار روزافزون طی خواهد کرد.

رژه در خرم آباد

دریکوند ۳۱ شهریورماه را یادآور حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران دانست و گفت: در این روز صدام با شلیک نمادین توپ به سمت مرزهای ایران و پس‌ازآن با حمله ۱۹۲ جنگنده نیروی هوایی عراق به مراکز حیاتی کشور جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد.

بسیج مردمی  عاما اصلی پیروزی دفاع مقدس

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با اشاره به حضور و همراهی مردم در دفاع مقدس، تصریح کرد: بسیج مردمی عامل اصلی که باعث پیروزی در طول دفاع مقدس شد و در شرایط کنونی نیز با همراهی مردم مشکلات اقتصادی حل‌شدنی است.

وی با اشاره به این‌که در دفاع بافرمان امام نیروهای مسلح درصحنه‌های نبرد حضور یافتند، تصریح کرد: رزمندگان با رشادت‌ها و شهامت‌هایی که از خود به نمایش گذاشتند باعث پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی شدند.

دریکوند ریشه پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس را بسیج مردمی دانست و افزود: با انسجام و بسیج مردمی بود که نظام اسلامی ایران در آستانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =