طی حکمی حسین خلیلی‌نژاد به عنوان سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دامغان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان سمنان ، در مراسمی با حضور مدیر کل راه و ترابری استان سمنان و همچنین فرماندار و بخشدار دامغان ، حسین خلیلی نژاد به عنوان سرپرست اداره راه و ترابری دامغان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سمنان سید عبدالمجید نژاد صفوی ضمن تشکر از زحمات پرسنل راهداری اداره راه و ترابری شهرستان دامغان افزود: در دورانی به سر می بریم که یکی از عوامل رشد و رونق اقتصاد توسعه راه است و این توسعه یقینا در سایه خداوند متعال ، داشتن وجدان کاری ، پشتکار و وفاداری به خون شهدا تحقق خواهد یافت .

مدیر کل راه و ترابری استان سمنان در پایان اذعان داشت: با توجه به حساسیتی که در راههای حوزه استحفاظی دامغان وجود دارد این منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار گردیده است ، از این رو مهندس حسین خلیلی نژاد به جهت داشتن تجربه بسیار خوب در این حوزه با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره راه و ترابری دامغان منصوب شده است.

در خلاصه ای از متن این حکم آمده است: با عنايت به مراتب تعهد ، تخصص و تجربيات ارزشمند جنابعالي ، بموجب اين ابلاغ ضمن حفظ پست سازماني بعنوان سرپرست اداره راه و ترابري دامغان تعيين ومنصوب مي شويد.

مقتضي است ضمن رعايت دقیق قوانين، ضوابط ومقررات وهمچنين برنامه ريزي ونظارت کامل براجرای امور و بااستفاده از كليه توان و امكانات موجود تحت نظر معاون راهداري نسبت به انجام وظايف محوله اقدام نمائيد.

اميد است با اتكال به پروردگار يكتا و استعانت از امام عصر(عج) و سرلوحه قرار دادن منويات مقام معظم رهبري (دامت بركاته)در انجام امور محوله موفق و مويد باشيد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =