دیدار جمعی از فرماندهان و رزمندگان عملیات والفجر8 با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان

به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز عملیات والفجر8 با ابتکار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان جمعی از فرماندهان و رزمندگان عملیات های والفجر8 با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز عملیات والفجر 8 سرهنگ« محمد حسن سلامی»مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان به همراه دکتر « احمد همتی» نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از ایثارگران ورزمندگان عملیات والفجر 8 با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه سمنان دیدار و گقتگو کردند.
سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز عملیات والفجر8 بیان داشت: این دیدار تجدید میثاق با آرمان امام راحل (ره) و تجدید بیت با مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با شهدا می باشد.
سلامی در این دیدار با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت : ایثار، از خود گذشتگی و جان فشانی های رزمندگان باید برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود .
وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا، کشور مقتدرانه در راه حفظ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس حرکت می کند و استان سمنان درعملیات والفجر مقدماتی سی دو شهید و والفجر8، یکصد و نود چهار شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است .
در ادامه این دیدار 6 تن از رزمندگان عملیات والفجر8 خاطراتی از عملیات والفجر 8 و انقلاب بیان نمودند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =