به گزارش مهر، فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه عمده سرقت های خرد توسط معتادان انجام می‌شود که مکانی برای نگهداری آنها نیست، گفت: پلیس این افراد را دستگیر و دو هزار سخت معتادان سارق و معتادان متهاجر مکانی برایشان فراهم شده است که با هماهنگی دستگاه قضایی از روز 15 اسفند تا 15 فروردین در این مکان نگهداری می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار مهدی معصوم بیگی در  نشست خبری با خبرنگاران بخش پرسش و پاسخ با خبرنگاران با بیان اینکه عمده سرقت های خرد توسط معتادان انجام می‌شود که مکانی برای نگهداری آنها نیست، ابراز داشت: پلیس این افراد را دستگیر و دو هزار سخت معتادان سارق و معتادان متهاجر مکانی برایشان فراهم شده است که با هماهنگی دستگاه قضایی از روز 15 اسفند تا 15 فروردین در این مکان قرار می‌گیرند.

وی در ارتباط با برنامه‌های نوروزی نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در حوزه طرح نوروزی شش کمیته تشکیل شده است، اظهار داشت: طراحی جدید برای خدمت موثر درنوروز سال 97 داریم و تمام منابع انتظامی در این راستا بسیج شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان  با اشاره به اینکه به لحاظ مدت زمان از 27 اسفندماه 96 تا ابتدای روز 14 فروردین 97 فعالیت داریم اما فعالیت برخی بخش‌ها نیز از ابتدای اسفندماه آغاز می شود، گفت: برای این طرح 15 هزار نفر نیرو در سطح استان بسیج شده است و حدود یک هزار و 500 نفر نیروی آماده به کار نیز داریم.

فعالیت گشت پنهان برای مقابله با سارقان

وی با تاکید بر اینکه 242 ایستگاه ویژه ماموریت پلیس در نوروز ایجاد می‌شود، ابراز داشت: تعدادی گشت پنهان از هم اکنون برای مقابله با سارقان فعال است.

معصوم بیگی ادامه داد: در حوزه پیشگیری از جرم تیم‌های آموزش دیده در سطح استان فعال هستند و یک طرح نیز با عنوان ذوالفقار 13 یا آرامش با هماهنگی استانداری در حال انجام است.

منتفی بودن طرح زوج و فرد تا 14 فروردین 97

فرمانده انتظامی استان اصفهان ازمنتفی بودن طرح زوج و فرد تا 14 فروردین 97 خبر داد.

وی با اشاره به موضوع چهارشنبه پایان سال تاکید کرد: پلیس به چهارشنبه آخر سال به عنوان یک موضوع اجتماعی می نگرد و معتقد است باید با سازو کار اجتماعی و کارهای فرهنگی و اجتماعی مدیریت شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان نقش پدر و مادر را در کنترل فرزندان بسیار موثر خواند و ابراز داشت: ممکن است با همه این تلاش‌ها عده ای امنیت مردم را مخدوش کنند که با طراحی صورت گرفته نیروی انتظامی با این افراد با قوت و قدرت و همه توان برخورد و مقابله می کند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های به عمل امده با دستگاه قضایی افرادی که امنیت مردم را کنند در چهارشنبه پایان سال مخدوش کنند وسیله نقلیه آنها اعم از موتور یا اتومبیل توقیف و این افراد تا پایان سال تعطیلات مهمان پلیس هستند.

تهدید چهارشنبه سوری جدی است

معصوم بیگی با بیان اینکه سال گذشته 39 نفر در چهارشنبه پایان سال مصدوم و یک نفر جان خود را در استان اصفهان از دست داد، ابراز داشت: تهدید چهارشنبه سوری جدی است،سال گذشته در یکی ازاستان ها یک نفر از کمر قطع شده است چراکه نارنچک در کوله پشتی قرار داشته و بر اثر ضربه ای اتفاق رخ داده است.

وی با درخواست از پدران و مادران که در ساعات سه شنبه آخر سال فرزندان خود را در خانه و در کنار خود نگه دارند، تاکید کرد: باید به کمپین نه به چهارشنبه آخر سال بپیوندیم چرا که این مراسم هیچ سودی برای مردم ندارد و تنها رویهایی تلخ را برای مردم رقم می‌زند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه تصادف، سرقت، نزاع و درگیری و جرایم مالی دارای فراوانی بیشتری نسبت به دیگر جرائم است، اضافه کرد: کمترین جرم استان اصفهان نیز سرقت مسلحانه از بانک‌ها و طلافروشی‌ها است که به صفر مطلق رسیده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره تجمعات کشاورزان شرق اصفهان گفت: سیاست نیروی انتظامی استان در این زمینه این است که حق آبه کشاورزان را به رسمیت می‌شناسد.

هیچ گونه دستگیری از کشاورزان و فعالان محیط زیست نداشتیم

معصوم بیگی تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان سخنگوی حقوق مردم در چند روز اخیر در کنار کشاورزان بوده است اما نباید تحرک پذیری در بین کشاورزان ایجاد و حق عمومی به مخاطره بیفتد بر این اساس کشاورزان باید تلاش کنند تا تحت تاثیر جرایانات ضد انقلاب قرار نگیرند.

وی اضافه کرد: هیچ گونه دستگیری از کشاورزان و فعالان محیط زیست نداشتیم.

نیروی انتظامی به عنوان سخنگوی حقوق مردم در چند روز اخیر در کنار کشاورزان بوده است نیروی انتظامی به عنوان سخنگوی حقوق مردم در چند روز اخیر در کنار کشاورزان بوده است و بر این اساس جلسات مختلفی را نیز با معتمدان کشاورزان داشته است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =