صادقی، مطهری، پزشکیان و قاضی‎پور؛ فعال‌ترین نمایندگان مجلس به انتخاب کاربران خبرآنلاین

در نظرخواهی خبرآنلاین، آقایان محمود صادقی و علی مطهری نمایندگان تهران و مسعود پزشکیان و نادر قاضی‌پور نمایندگان تبریز و ارومیه، به عنوان فعال‌ترین نمایندگان مجلس دهم معرفی شدند.

از روز جمعه 25 اسفندماه نظرخواهی‎ای در صفحه سیاسی خبرگزاری خبرآنلاین منتشر شد؛ با این سوال که «فعال‌ترین نماینده مجلس دهم در سال ۹۶ چه کسی بود؟». بالغ بر 200 کاربر در این نظرخواهی مشارکت کرده بودند که نظرات 128 نفر از آنان منطبق با ضوابط انتشار کامنت در خبرآنلاین بوده و ذیل این خبر منتشر شد.

بر اساس پاسخ‎های کاربران، به ترتیب آقایان محمود صادقی، علی مطهری، مسعود پزشکیان و نادر قاضی‌پور حائز اکثریت آرا شدند.

پس از این چهار نفر علی لاریجانی به دلیل حسن تدبیر در مدیریت مجلس، مصطفی کواکبیان به دلیل اظهارات آتشینش و غلامرضا تاجگردون به دلیل پیگیری استیضاح‎های پایان سال و پیگیری وضعیت قربانیان سقوط هواپیمایی آسمان در رتبه های بعدی قرار دارند.

در میان بانوان نماینده، پروانه سلحشوری و طیبه سیاوشی بیشترین رای را کسب کرده‎اند. سهیلا جلودارزاده و زهرا سعیدی در رتبه بعدی است.

محمدرضا عارف نیز اگرچه از سوی دو کاربر، مورد تقدیر قرار گرفته اما اکثر کامنت‎هایی که نام وی در آن قرار دارد در نقد سکوت او در مجلس و اظهارات فرزندش درباره ژن خوب، است.

کاربرانی نیز با شوخی از اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس نام برده‎اند که اخیرا به دلیل تلفظ نام موزه لوور، در فضای مجازی معروف شده است.

علیرضا رحیمی به دلیل عملکردش در تایید صلاحیت حداکثری نامزدهای پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هدایت‎الله خادمی به دلیل پیگیری رفع مشکل ریزگردها در خوزستان، فرهاد تجری به دلیل پیگیری مشکل زلزله زدگان سرپل ذهاب، مجتبی ذوالنور و غلامرضا حیدری به دلیل پیگیری رفع حصر موسوی و کروبی و فرید موسوی به دلیل فعالیت در فراکسیون جوانان نیز مورد تقدیر کاربران خبرآنلاین قرار گرفتند.

در طول این نظرسنجی از این نمایندگان نیز یک بار به عنوان فعال‌ترین نماینده نام برده شده است: علیرضا محجوب- محمد کاظمی- نصرالله پژمانفر- محمدعلی وکیلی- جواد کریمی قدوسی-  حسین نقوی حسینی- غلامعلی جعفرزاده- قاسم میرزایی‎نکو- بهرام پارسایی- مرتضی خاتمی-  هادی شوشتری و محمدرضا پورابراهیمی.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =