ابراهیم مختاری در پاسخ به سخنان همایون اسعدیان از برآشفتن او و نادیده‌گرفتن سوابق اش در خانه سینما انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم مختاری متنی را در پاسخ به سخنان همایون اسعدیان درباره مقاله‌ای که او چندی پیش درباره خانه سینما (آینجا) نوشته بود، در اختیار خبرآنلاین قرار داد.

متن این پاسخ به شرح زیر است: «آقای اسعدیان در واکنش به مقاله تحلیلی من از سوء سیاست های مدیریت خانه سینما و سهل انگاری مدیریت وزارت ارشاد چنان برآشفت که خط بطلان به چند دوره بازرسی و عضویت در هیئت مدیره و دوره ریاست من بر هیئت مدیره خانه سینما کشید بی آنکه هیچ اشاره ای کند که کجای آن تحلیل منتشر شده ایراد یا اشکالی دارد.

او که احتمالا از آشکار شدن غیرقانونی بودن مقامی که برآن تکیه زده بود برافروخته بود، در نقش دلسوز بیکاران و از کارافتادگان جامعه سینمایی و مدافع خانه سینما ظاهر شد و زبان به ناسزا گشود و صفت ناپسند خود را به من و مخالفان خود نسبت داد.

سال گذشته که مقاله انتقادی من راجع به خانه سینما منتشر شد مدیرعامل خانه فریاد کشید که من رخت چرک های خانه سینما را آشکار کرده ام. گفتم آری، چرک های این رخت کثیف را باید شست‌. دستکم در این مورد خوشا به شرافت شغلی او که به انتشار مقاله ایراد گرفت و  ریا پیشه نکرد و در نقش منجی بیکاران و از کارافتادگان سینما ظاهر نشد تا خدمات گذشته ناقد خود را پایمال کند. ما برای پاکیزه کردن سینمای ایران - با همه درشت گویی مخالفان و تغذیه کنندگان از این وضع - چاره ای جز شستن چرک های آن نداریم.»

ابراهیم مختاری در مقاله ای که هفته گذشته در خبرآنلاین منتشر شده بود، به ارزیابی و آسیب شناسی خانه سینما پرداخته بود (اینجا) که با واکنش همایون اسعدیان همراه شد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =