دستگاه‌های‌ مسئول دنباله‌ٔ جنایتکاران را تعقیب کنند و به پنجه‌ٔ قضایی بسپارند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی تلخ و تأسفبار اهواز تأکید کردند: دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی موظفند با سرعت و دقت دنباله‌های جنایتکاران را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ٔ مقتدر قضایی کشور بسپارند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

حادثه‌ٔ تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از مردم عزیزمان در اهواز به دست تروریست‌های مزدور، یک بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت. این مزدوران قسی‌القلب که به روی زن و کودک و مردم بی‌گناه آتش می‌گشایند وابسته به همان مدعیان دروغ‌گو و ریاکارند که پیوسته دم از حقوق بشر می‌زنند. دل‌های پرکینه‌ٔ آنان نمی‌تواند تجلّی اقتدار ملی در نمایش نیروهای مسلح را تحمل کند. جنایت این‌ها ادامه‌ٔ توطئه‌ٔ دولت‌های دست‌نشانده‌ٔ آمریکا در منطقه است که هدف خود را ایجاد ناامنی در کشور عزیز ما قرار داده‌اند. به کوری چشم آنان ملت ایران راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه‌ٔ دشمنی‌ها فائق خواهد آمد.

اینجانب تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های این شهیدان عزیز عرض می‌کنم و صبر و سکینه‌ٔ الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهیدان مسألت می‌نمایم. دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی موظفند با سرعت و دقت دنباله‌های این جنایتکاران را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ٔ مقتدر قضایی کشور بسپارند.

سیّدعلی خامنه‌ای
۳۱ شهریور ۱۳۹۷

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =