فیگور متفاوت ۵ بازیگر زن در یک فیلم/ عکس

عکسی از اولین فیلم بلند سینمایی‌ رضا گوران که قصه‌ای زنانه دارد و به تازگی در تهران کلید زده شده است، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمبرداری فیلم سینمایی «سرکوب» در تهران آغاز شد. اولين ساخته سينمايى رضا گوران در لوكيشنى در خيابان ايتاليا با بازی باران كوثرى، سارا بهرامى، الهام كردا، پرديس احمديه و رويا افشار و به تهيه‌كنندگى حبيب اسماعيلى كليد خورد.

‏‌‎گوران که پیشتر در تئاتر موفقيت‌هایی را پشت سر گذاشته است و  کارگردانی آثارى چون «يرما»، «داستان يك پلكان»، «ابرهای پشت حنجره»، «مرداب روی بام» و «شب آوازهايش را می‌خواند» و... را برعهده داشته، حالا با نوشتن قصه‌اى زنانه به سراغ واكاوى چند نسل در يك خانواده رفته است.

فیلم سرکوب به کارگردانی رضا گوران

‏‌‎سازندگان «سرکوب» در اولین روز از فیلمبرداری با دعوت از پیشکسوتان و زحمتکشان سینما از جمله غلام ژاپنی، حسن فردین، اعلا میرطالبی، مجید علیزاده، و... که بیش از 40 سال در سینما مشغول فعالیت هستند از آنها تقدیر به عمل آوردند.

‏‌‎این فیلم چند بازیگر دیگر نیز خواهد داشت که قرار است در فواصل کار به پروژه اضافه شوند. همچنین محمد صادق رنجكشان به عنوان سرمايه‌گذار در اين پروژه سينمايى حضور دارد.

‏‌‎در خلاصه داستان فیلم «سرکوب» آمده است: «يه كارى كرد وفادارى بشه عادت همه‌مون حالا همه مون وفاداريم اما اونى كه بهش وفاداريم خيلى وقته كه مرده...»

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    0 0
    خب حالا چکار کنیم؟
  • بی نام A1 ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    0 0
    نشستن رو مبل کجاش متفاوته؟