تصویربرداری «آنام»، ۳ روز دیگر تمام می‌شود/ از کلیشه دوری کردیم

مهر نوشت: تصویربرداری سریال «آنام» که از شبکه سه سیما پخش می‌شود تا سه روز دیگر به پایان می‌رسد.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال «آنام» ساخته جواد افشار که پخش فاز دوم آن به تازگی از شبکه سه آغاز شده است درباره این مجموعه که فاز اول آن سال ۹۶ از شبکه سه پخش شد بیان کرد: «خوشبختانه قصه، ساختار و روایتی که این سریال داشت باعث اقبال مردم شد و مخاطبان سریال ما را دوست داشتند و دایم سوال می کردند تا بتوانند فاز دوم آن را هم ببینند.»

او ادامه داد: «ما هم با وجود اینکه در شرایط اقتصادی خوبی قرار نداشتیم اما سعی کردیم در این سریال از کلیشه ها فراتر برویم و ساختار درستی برای آن طرح ریزی کنیم.»

تهیه‌کننده «آنام» درباره تولید و ضبط سریال بیان کرد: «در حال حاضر سه روز تا پایان تصویربرداری سریال باقی مانده است و این روزها عوامل در بیمارستان عرفان در بزرگراه نیایش مشغول کار هستند.»

گلچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، علیرضا شجاع نوری، شبنم قلی خانی، فریبا متخصص، سیامک صفری، لاله مرزبان، شهرام خزرایی، ناصر هاشمی، هادی افتخار زاده، وحید فرشی، زکیه کریمی، فیروز عاقلی، سویل شیرگیر، فاطمه حسینی، رقیه شاد خواه، سیامک افسایی، بهرام نوبری، فریبا سهرابی، تینا عبدی، رباب رضا زاده، هاله مازنی، حسین عزیزی، مهدی فتحی، علیرضا موسلانی، حمید صلاحی، علی پور صدیقیان، فروغ مشقتی، میثم ولی خانی، نادیا پشم چی، امین حاجی اکبری و الناز ثابت ایمانی از  بازیگران این مجموعه  تلویزیونی هستند.

مجموعه تلویزیونی «آنام» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید شده است. این سریال اجتماعی در ۶۵ قسمت ۴۰ دقیقه ای، توسط امیر عباس پیام نوشته شده است.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    6 11
    سر تا پا این سریال کلیشه هست. از کلیشه دوری کردین؟ همون داستان ها و سوژه های تکراری همیشگی
    • بی نام A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
      2 8
      اين سريال يك كپي ناشيانه از سريالهاي چهارصد قسمتي تركيه اي است . كه تازه انها هم نسبت به قبل دچار افت شديد كيفي و موضوعي شدن .
    • بی نام A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
      4 2
      چند تا از کلیشه هاشو بگو.روی هوا که نمیشه حرف زد.سریالهای ترک پر از مثلث و مربع و ذوزنقه ی عشقی اند این سریال کجا از این اشکال هندسی داره؟؟؟
  • هاشم IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    2 1
    بعد از کیمیا میشه گفت دومین سریال بد تاریخ سیماست.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    2 1
    سریال خوبیه