۰ نفر
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

مدیرعامل سایپا گفت: باتوجه به برنامه مشترک با شرکت چانگان برای توسعه همکاری ها، به زودی دو مدل خودروی دیگر چانگان را در ایران تولید و به بازار عرضه خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سایپا، در بازدید محسن جهرودی از مرکز تحقیق و توسعه و مرکز تست شرکت چانگان، دو طرف بر توسعه فعالیت های مشترک در امور تحقیقات و طراحی تاکید کردند.

شرکت چانگان در سال۲۰۱۷ حدود سه و نیم میلیون دستگاه تولید داشته و شریک تجاری فورد، سوزوکی، مزدا و پژو سیتروئن نیز هست.

در جریان این بازدید، محسن جهرودی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به برنامه توسعه سبد محصولات گروه سایپا در سال جاری گفت: تامین نیاز مشتریان ایرانی در بخش ها و رده های مختلف بازار در دستور کار قرار دارد و در این مسیر باتوجه به وجود قابلیت های مناسب در محصولات چانگان و سطح کیفی مطلوب محصولات این شرکت، امکان توسعه فعالیت های مشترک میان دو طرف براساس پیش شرط داخلی سازی قطعات این خودروها وجود دارد.

وی افزود: باتوجه به برنامه مشترک دو طرف برای توسعه همکاری ها، به زودی دو مدل خودروی دیگر را در ایران تولید و به بازار عرضه خواهیم کرد.

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    18 0
    دیگه حالمون بد شد از بس وعده خودرو جدید چینی می دن. اخه این همه برند درست حسابی. همش چانگان مانگان فانگان جیلی میلی چوگان ... خدا وکیلی یکم خجالت بکشید. انگار ما تو یه سیاره دیگه هستیم و محکوم به استفاده از خودروهای بی کیفیت چیننننننننی. حالا ما ماشین گرون ولوکس نخواستیم. بابا همون ارزوناشو بیاریدولی با برند درست حسابی ژاپنی و آلمانی. یکم دست از طمع بردارید.
  • رضا IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    2 0
    براى وارد كننده نُون توى اين خودروهاى در پيتى چينى هاست كه اينقدر كه در ايران هست در كشور خودشون نيست مردم چرا ميخرن؟؟؟؟
  • سینا IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    2 0
    پراید از چانگان بنی بهتره اگه قراره چهل تومن پول چانگان بنی چینی از رده خارج رو بدهیم