اجرای «چارلی و کارخانه‌ شکلات‌سازی» در تالار هنر

نمایش «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فریبا دلیری از آماده شدن تازه‌ترین نمایش‌اش با نام «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» برای اجرا در تالار هنر خبر داد.

این کارگردان تئاتر و تئاتر عروسکی درباره این نمایش گفت: چارلی و کارخانه شکلات سازی بر اساس قصه اي از رولد دال برای صحنه آماده شده و قرار است در هفته سوم تیر ماه در تالار هنر برای عموم اجرا شود.

فریبا دلیری بازیگران این نمایش زنده-عروسکی را آرش صادقيان حقيقي، آرين ناصري مهر، شيرين كاشفي، محمود صامت، محيا نمازي ، امير رضا جديدي ، پدرام زنجاني، هليا نصراللهي، محمد رضا اصغري و سورنا نجفي معرفی کرده و افزود: در این نمایش تعدادی از بازیگران نوجوان نیز با ما همراهی می کنند.

این کارگردان تئاتر «چارلی و کارخانه شکلات سازی» را یکی از دشوارترین آثار رولد دال برای اجرا معرفی کرد که به دلیل فضاسازی های متنوع و پروداکشن سنگین به طراحی های متعدد نیاز دارد.

طراحی صحنه این نمایش را مهدی نیک روش، ساخت دکور را امیر عباس کبوتر صحرایی ، طراحي و ساخت تصاوير را رامين بهادري ، طراحي و ساخت عروسك و لباس اومپاها و آكسسوار را شيدا صفوي ، طراحی لباس را فاطمه نمازي، طراح حركت را مهبد فيضي وطراحی گريم را فريبا دليري بر عهده دارند.

حميد رضا شجاعي آهنگسازی را بر عهده دارد و پانيذ شهرستاني و حميد رضا شجاعي ترانه‌هایی که توسط هادي حسنعلي سروده شده را می خوانند.

241241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =