مهر نوشت: معاون اول رئیس پارلمان عراق ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مراسم رژه نظامی در شهر اهواز ، مراتب همدردی خود را با ایران ابراز داشت.

به گزارش النهرین، حسن کریم الکعبی معاون اول رئیس پارلمان عراق به حمله تروریستی به مراسم رژه نظامی اهواز واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

وی اعلام کرد: ما این حمله صبح امروز که نیروهای ارتش و سپاه پاسداران ایران را در جریان رژه نظامی در شهر اهواز در جنوب غرب ایران هدف قرار داد محکوم و مورد انزجار قرار می دهیم. همچنین ما مراتب تاسف خود را از جانباختن شماری از نیروهای نظامی ایران و نیز غیرنظامیان از کودکان و زنان اعلام می کنیم. ما مراتب همدردی خود را با همسایه مان جمهوری اسلامی ایران ابراز می داریم و در مصائب شان در کنار آنها هستیم و آرزو می کنیم که همه ملتها در امنیت و صلح به سر برند.

شایان ذکر است که صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس، روبروی لشکر ۹۲ زرهی در اهواز مراسم رژه نیروهای مسلح در حال برگزاری بود که چند نفر به سمت مردم و نیروهای مسلح حاضر در این مراسم شلیک کردند.  این تیراندازی حوالی ساعت ۹ صبح آغاز شد و در آن افرادی با لباس نظامی از پشت جایگاه ویژه به سمت مردم تیراندازی کردند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =