وزیر ورزش و جوانان در جمع روسای فدراسیون‌های ورزشی در اهواز اعلام کرد: سقف ریاست فدراسیون‌ها سه دوره می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) در جلسه نشست روسای فدراسیون های ورزشی در خوزستان اعلام کرد: در اساسنامه پیشنهادی فدراسیونهای ورزشی که به دولت ارائه کردیم، سقف ریاست فدراسیونها سه دوره است که امیدوارم با تصویب آن به جوانگرایی و طراوت در مدیریت ورزش کشور کمک کنیم.

سلطانی فر افزود: با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی و اینکه نسل جوان ما در این سالها مسئولیت نداشتند، باید به مرور وارد عرصه اجرایی کشور شوند. جوانگرایی رویکرد دولت و شخص رییس جمهور است و همچنان که وزیری جوان را با 38 سال سن در کابینه دولت قرار دادند الگو و راه را به ما نشان داده اند. وقت آن رسیده تا از مدیران جوانتر باانگیزه تر و پر نشاط تر استفاده کنیم. در یکسال گذشته در ادارات کل استان‌ها مثل خوزستان این رویکرد را اجرا کردیم و قصد داریم این رویکرد را در فدراسیونها نیز دنبال کنیم. از روسایی که سنی از آنها گذشته می خواهم که خودشان به مدیران جوان‌تر فرصت بدهند. در دو، سه سال آینده باید فضا و طراوت جدیدی در مجموعه مدیریتی وزارت و فدراسیونها داشته باشیم.

او در ادامه گفت: بار دیگر به بحث کنترل اعزام های خارجی به خصوص در سبک‌های مختلف رزمی تاکید می‌کنم. باید اعزام های غیر ضروری را برای صرفه جویی در هزینه ها کاهش دهیم. ستاد بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراسیایی ظرف دو، سه هفته آینده جمع بندی خود را خواهد داشت تا ان شاءالله با برنامه ریزی که انجام می دهیم بتوانیم دستاورد خوبی در بازی‌های آسیایی جاکارتا داشته باشیم.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =