باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:یک قطعه زمین مسکونی با هزار متر زیربنا، در محدوده نیاوران، جمال آباد با مبلغ 21 میلیارد تومان بفروش می رسد.

نرخ خرید و فروش زمین در تهران ، به شرح زیر است:

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • چهارباغی A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    5 4
    قیمت زمین افت پیدا خواهد کرد چون بازار بعد از افزایش سود سپردها بانکی به 20 درصد دچار رکود سنگین شد. تا وقتی سود سپرده های بانکی مثل تورم تک رقمی نشود امیدی به رونق بازار زمین وملک وساخت وساز نخواهد بود.
    • قادر A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      2 0
      مردم هوشیار باشید بدانید که قیمت ساختمان و زمین بیش از پنجاه درصد حباب کاذب قیمت دارد بهترین مصالح با بهترین نقشه و پروانه و مهندس و مزد بنا و نجار و جوشکار و کنتور ها و آسانسور و سایر هزینه ها حداکثر متری یک میلیون تومان می باشد و هزینه زمین هم بستگی به تعداد واحد اپارتمان شما دارد اگر اینها را حساب کنید می بینید چه پول هنگفتی بیهوده به فروشنده می دهید بابت حباب و جوسازی و هیاهو تازه این محاسبه برای اپارتمان صفر و نوساز است اگر آپارتمان ده سال به بالا را حساب کنید که قیمت ساخت ان متری چهارصد هزارتومان بیشتر نیست و اگر بالای پانزده سال باشد که فقط قیمت زمین محاسبه می شود و ساخت حساب نمی شود آن هم اینطوری که قیمت کل زمین را تقسیم بر تعداد واحدها می کنید لطفاً حساب کنید و گران نخرید