معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه ساخت باغ موزه زنجان نیمه کاره مانده است، گفت: برای ساخت باغ موزه زنجان و تسریع فعالیت های مرتبط، باید کمیته کارشناسی تشکیل شود.

به گزارشخبرآنلاین؛ مهرداد سلطانی در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان، با بیان اینکه باید مشارکت در ساخت باغ موزه به درستی و با معیارهای مشخصی تعریف شود، اظهار کرد: تمامی دستگاه های متولی استان باید برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس زنجان مشارکت کرده و میزان مشارکت آنها متناسب با وظیفه آنها تعریف شود.
وی مشکل عمده برای انجام پروژه های عمرانی را مشکلات اعتباری برشمرد و افزود: محدودیت منابع روز به روز بیشتر مشخص می شود که باید گام هایی برای تسریع عملیات اجرایی این پروژه متناسب با این محدودیت ها تعریف کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان بر ضرورت بهره گیری از منابع ملی برای ساخت این پروژه تاکید کرد و گفت: گام نخست استفاده از تمامی ظرفیت ها همچون نمایندگان مجلس برای جذب اعتبارات ملی برای ساخت این پروژه است.
وی تعریف یک سهم مشخص برای هر دستگاه را ضروری برشمرد و گفت: مشخص شدن سهم دستگاه ها و انجام اقدامات اجرایی مستلزم تعریف و فعالیت کمیته کارشناسی است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =