در روز چهارشنبه ۲۸ شهریور، اخباری درباره حکم شرعی رهبر درباره قمه‌زنی، پست پرویز پرستویی برای روز تاسوعا و عذرخواهی اون از رییس‌جمهور کره‌جنوبی بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، یعنی چه که هرسال انتخابات برگزار می شود؟ در صدر اخبار نشست. حکم شرعی رهبر انقلاب درباره قمه‌زدن هم مورد توجه قرار گرفت. کاربران همچنین عکسی از پوشش متفاوت وزیر دفاع در مراسم عزاداری را نیز دیدند.

در سرویس اقتصاد، مردم چقدر اسکناس و سکه در صندوقهای شان دارند؟ پربازدیدترین خبر بود. کاربران همچنین خواستند بدانند فرود آرام قیمت ارز اتفاق می‌افتد؟ منع اشتغال بازنشستگان کمتر از 300 نفر را بازنشسته می کند نیز کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ، پست تامل‌برانگیز پرویز پرستویی در روز تاسوعا توجه کاربران زیادی را جلب کرد. نخستین عکس‌ها از شهاب حسینی در «شب» در آمریکا نیز دیده شد. کاربران همچنین بازگشت مجری سرشناس به تلویزیون به تعویق افتاد را خواندند.

در سرویس جامعه، این خوردنی‌ها، آدم‌های عصبانی را آرام می‌کند مورد توجه قرار گرفت. ۵ ویژگی رفتاری زنان که برای مردان بیشترین جذابیت را دارد دیگر پربیننده این سرویس بود. هشدار پلیس فتا به مالباختگان موسسه «سکه ثامن» هم دیده شد.

در سرویس بین‌الملل، عذرخواهی اون از رئیس جمهور کره جنوبی خبر پربازدیدی شد. بازیگر فیلمهای مستهجن،رابطه اش با ترامپ را در یک کتاب منتشر کرد دیگر خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. خبر «ایران» روی دیوارهای موزۀ وین نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، خبر رسانه‌های قطری از تهدید السد پیش از بازی پرسپولیس خبر دادند تعجب کاربران را در پی داشت. رامین رضائیان بی‌خیال نمی‌شود دیگر پرکلیک این سرویس بود. جزئیات شرط بندی مدیر استقلالی روی پرسپولیس هم بیننده زیادی داشت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =