ایسنا نوشت: رئیس سازمان امداد نجات جمعیت هلال احمر ضمن تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به ۱۲ استان متاثر از سیل و طوفان، از ادامه امدادرسانی‌ها به استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مرتضی سلیمی در مورد آخرین وضعیت عملیات امدادرسانی به استان‌های متاثر از سیل گفت: عملیات امدادرسانی در ۱۱ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، گلستان، مازندران و همدان انجام شده و امدادرسانی‌ها در مناطقی از استان سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه از ۲۸ تا ۳۰ شهریور در ۲۵ شهر و روستای استان‌های متاثر از سیل و همچنین رعد و برق امدادرسانی شده است، گفت: ۹۸۱ نفر در این مناطق امدادرسانی شده و به ۹۲ نفر اسکان اضطراری یافتند. همچنین دو نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و سه نفر نیز خدمات سرپایی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه حوادث طبیعی اخیر یک تن فوتی در شاهرود بر جای گذاشت، گفت: تاکنون تنها فوتی در مناطق حادثه‌دیده همان یک مرد ۶۰ ساله در روستای ارمیان شاهرود بوده است.

سلیمی با بیان اینکه اینکه ۱۸ واحد مسکونی نیز از آب تخلیه شد، گفت: در طول این عملیات‌ها، ۱۵۱ امدادگر در قالب ۴۲ تیم عملیات امدادرسانی فعالیت داشتند. همچنین اقلامی از جمله ۱۸ دستگاه چادر، بیش از ۲۰۰ تخته پتو، بیش از ۱۰۰ تخته موکت و نایلون، کنسروجات، حبوبات و ... میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =