۰ نفر
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

سال جدید سالی پر حادثه برای فوتبال ملی ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سال 97 سالی ویژه برای تیم ملی فوتبال ایران است. سالی پر از چالش و حساسیت برای تیم ملی که استارت آن دقیقا از اولین روزهای سال جدید می خورد.

سال 97 در حالی کاملا به نام تیم ملی ایران سند می خورد که حسن ختام فوتبالی سال 96 هم به نام تیم ملی ثبت است و شاگردان کارلوس کی روش امروز و در آخرین بازی فوتبال ایران در سال 96 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی سیرالئون هستند.

سال آینده هم برای فوتبال ایران با بازی های تیم ملی آغاز می شود و یوزپلنگان ایرانی سوم و هفتم فروردین 97 در دو مسابقه دوستانه به مصاف تونس و الجزایر می روند تا نوروز 97 برای فوتبالی ها رنگ و بویی ملی داشته باشد.

خرداد ماه اما یک بار دیگر تیم ملی به نقل همه محافل فوتبالی و حتی غیر فوتبالی تبدیل خواهد شد.پس از برگزاری چند مسابقه دوستانه مقابل ترکیه و یونان و لیتوانی، نوبت به بزرگ ترین فستیوال فوتبالی جهان خواهد رسید و شاگردان کی روش باید بخت خود را در روسیه و در مقابل قوی ترین تیم های اروپا و البته قهرمان آفریقا بیازمایند.

پس از جام جهانی که می تواند سکوی پرتاب تیم ملی و ستاره هایش در جهان باشد، نوبت به استراحتی چند ماهه تا دی می رسد. دی 97(ژانویه 2019) جام ملت های آسیا در امارات آغاز می شود.

جام ملت هایی که برای اولین بار با حضور 24 تیم و با میزبانی همسایه جنوبی ایران برگزار می شود، می تواند پایانی باشد بر حسرت بیش از نیم قرن قهرمان نشدن ایران در آسیا.

حسرتی که پایانش دور از دسترس نیست اگر تیم ملی با کارلوس کی روش و جوانان با کیفیتش بتواند فارغ از هر نتیجه ای در روسیه، به عنوان قدرت اول آسیا، با اقتدار پا به امارات بگذارد و پایانی شیرین را برای تیم ملی در سال آینده رقم بزند.

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =