دو بازیکن خارجی سال قبل استقلال این روزها در اردوی تیم هستند اما تمرین نمی کنند و مشخص نیست چه سرنوشتی دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیر جدید استقلال یعنی امیرحسین فتحی امروز به ترکیه رفته است. او در اولین فرصت باید به شرایط بغرنج تیم سامان بدهد. او بعد از جلسه با وینفرد شفر و دستیارانش ، باید با دو بازیکن خارجی سال قبل تیم به توافق برسد. این دو بازیکن که از مذاکرات بی حاصل با افتخاری و توفیقی شاکی بودند ، در استانبول به این دو گفته بودند تا زمانی که بدهی های قبلی شان پرداخت نشود ، حاضر به مذاکره نیستند. البته افتخاری در بازگشت به تهران مدعی شد که تیام به رغم داشتن قرارداد با استقلال ، از این تیم تنها برای یک نیم فصل 500 هزار دلار اضافه خواسته و جباروف 37 ساله گفته برای قرارداد 450 هزار دلاری ، فقط در صورتی قرارداد می بندد که مدتش 3 ساله باشد!
این دو البته بعد از بازگشت افتخاری به تهران ، ادعا کرده بودند فقط دو روز دیگر منتظر استقلال می مانند. فردا این دو روز به پایان می رسد. فتحی به هواداران قول داده تلاش می کند این بازیکنان در تیم بمانند اما مشکل اصلی این است که آیا آنها واقعا این پیشنهادهای خارج از چارچوب حرفه ای را به باشگاه داده اند یا نه؟
اگر اینچنین باشد ، بی شک هواداران استقلال هم حاضر نیستند بازیکنی برای تیم تعیین تکلیف کند اما اگر خواسته اولیه آنها معوقات شان باشد و بعد پای مذاکره حاضر به نشستن باشند ، بی تردید هواداران خواسته شان داشتن یک تیم قدرتمند است.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =