ورزش سه نوشت: آخرین جدال دو تیم نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس با ظهور یک بازیکن جوان همراه بود اما در ادامه انتخاب‌های نادرست او را از تیتر دور کرد.

نفت مسجد سلیمان که در این فصل با هدایت محمود فکری به لیگ برتر بازگشته، پیش از این در فصل چهاردهم حرفه‌ای سابقه حضور در سطح اول لیگ ایران را داشت.

آخرین جدال دو تیم با اتفاقات حاشیه‌ای فراوانی همراه بود. از دست رفتن برتری دو گله پرسپولیس، از شکستن استخوان پیشانی فرناندو گابریل و سنگ پرانی باورنکردنی روی سکوها و در نهایت رقص ستاره نوظهور بعد از ثبت گل تاریخی اش.

رضا کرملاچعب، با 17 سال سن در شرایطی از سوی مکوندی فرصت حضور پیدا کرد که با ثبت گل تساوی این دیدار تیمش را به بقا امیدوار کرد و نام خود را نیز به عنوان جوانترین گلزن لیگ مطرح کرد. رقص محلی او در پایان این بازی تا مدت‌ها به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود.

کرملاچعب بعد از آن به پرسپولیس آمد و به عنوان بازیکن قرضی راهی لیگ پرتغال شد. حضوری ناموفق در این لیگ اروپایی و در سطح آکادمیک و در نهایت بازگشت دوباره به پرسپولیس و نیمکت نشینی در جمع ستاره‌ها. مهاجم جوان پرسپولیس برای شکل دادن فرصت دوباره برای نمایش توانایی‌هایی خود به عنوان بازیکن قرضی راهی استقلال خوزستان شد و ماحصل آن گلزنی برابر پرسپولیس بود. اما در نهایت او در این فصل بار دیگر راهی اروپا شده و در لیگ دسته دوم فنلاند حضور دارد. جایی که البته بعید است به این زودی فرصت ستاره و دیده شدن برای او فراهم شود.

تیم نفت مسجدسلیمان

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =