قضیه از آن‌جایی شروع شد که آقای وکیلی به عنوان نماینده مجلس و مدیر مسئول روزنامه ابتکار به کمپین فرزندت کجاست؟ پاسخ داد و شغل دختر خود را بیکار عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین، پویش فرزندت کجاست با استقبال مسئولان در طیف‌های مختلف قرار گرفته اما همزمان حواشی خاص خود را در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

یکی از این نمونه‌های به حاشیه رفته، مربوط به محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران بود که دیروز و امروز واکنش‌های زیادی در شبکه اجتماعی توئیتر داشت.

قضیه از آنجایی شروع شد که آقای وکیلی به عنوان نماینده مجلس و مدیر مسئول روزنامه ابتکار به کمپین فرزندت کجاست پاسخ داد و شغل دختر خود را بیکار عنوان کرد.
او نوشت:
« دارای سه فرزند هستم. هادی؛ فوق لیسانس هفت سال است کارمند یک شرکت است مهدی؛ فوق لیسانس (همان‌که به دروغ مدیرعامل معرفی می‌شود) بدون اشتغال در جای دولتی، سردبیر روزنامه ابتکار راضیه؛ لیسانس و بیکار
خداوند از سر تقصیر ناشران دروغ بگذرد.»

محمد علی وکیلی و ماجرای فرزندت کجاست

پس از آن برخی کاربران به او تذکر دادند که دختر شما سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران را دریافت کرده و نام او در لیست طرح ترافیک خبرنگاران در سامانه شفافیت وجود دارد.

بعد از این تذکر کاربران، محمد علی وکیلی در توییتی دیگر خطاب به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نوشت:
«معاونت محترم ترافیک شهرداری تهران احتراما نظر به اینکه به دلیل ازدواج راضیه وکیلی رابطه همکاریش با روزنامه قطع شده لطفا طرح ترافیک اختصاصی نامبرده را کنسل و از سهمیه ابتکار کسر نمائید.»

 ماجرای فرزندت کجاست وکیلی

4242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =