نتیجه جالب پرسپولیس در تقابل با بالانشین‌ها

برانکو در شرایطی این هفته مقابل ذوب آهن شکست خورد که در بازی رفت با 4 گل شاگردان امیر قلعه نویی را از استادیوم آزادی بدرقه کرده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرسپولیس بعد از قطعیت قهرمانی در لیگ هفدهم در شرایطی راهی فولادشهر شده بود که برانکو برای دستیابی به رکورد، تیمش را با انگیزه پیروزی راهی میدان کرده بود اما آنها در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خوردند.

پرسپولیس در این فصل در تقابل با تیم‌های بالانشین فعلی جدول آمار یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه‌اش ثبت کرده است؛ آنها مقابل ذوب آهن که اکنون در رده دوم جدول حضور دارد، در بازی رفت با 4 گل پیروز شدند و در بازی برگشت با نتیجه دو بر یک شکست خوردند. پرسپولیس برابر استقلال نیز در بازی رفت با گلی که علیپور به ثمر رساند، نتیجه را به سود خود خاتمه داد؛ اما در بازی برگشت با گل وریا غفوری شکست خورد. شاگردان برانکو مقابل سایپا که در رده چهارم جدول حضور دارد در بازی رفت با دو گل به برتری رسیدند و در بازی برگشت با نتیجه 2 بر 1 شکست خوردند. پرسپولیس بازی رفت را مقابل پیکان رده پنجمی با یک گل شکست خورد؛ البته آنها در بازی برگشت با نتیجه 3 بر 1 آن شکست را جبران کردند.
4 شکست این فصل پرسپولیس مقابل چهار تیم بالای جدول رقم خورده است و البته آنها برای دستیابی به عنوان قهرمانی مقابل هر کدام از این تیم‌ها نیز یک پیروزی در کارنامه ثبت کرده‌اند.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =