کشف بیش از ۲ تن موادمخدر در ایرانشهر

ایسنا نوشت: سرپرست انتظامی شهرستان "ایرانشهر" از اجرای طرح های انتظامی، دستگیری 54 سارق و کشف بیش از 2 تن 300 کیلوگرم انواع موادمخدر در آذر ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ "محمود سعادتی" در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری 54 سارق حرفه‌‌ای در آذر ماه سال جاری شدند که این متهمان به 52 فقره سرقت اعتراف کردند‌.

وی افزود: در آذر ماه سال جاری 6 فقره سرقت منزل توسط پلیس شهرستان کشف شده که در این زمینه 13 سارق منزل نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند‌.

این مقام مسئول با اشاره به کشف بیش از 42 هزار و 400 نخ سیگار، افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چند عملیات مختلف موفق به کشف 2 تن و 341 کیلوگرم انواع موادمخدر در آذر ماه سال جاری شدند‌.

سعادتی گفت: با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی در آذر ماه سال جاری در راستای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف بیش از 44 هزار 350 لیتر سوخت قاچاق شدند‌.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، گفت: در این مدت یک ماهه بیش از 2 میلیارد و 730 میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند‌.

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد 136 دستگاه خودرو و 161 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =