بانک شهر از پروژه قطار شهری قم حمایت می‌کند

رئیس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهرگفت: باید در نظر داشت اگر تحرکی در پروژه‌های عمرانی شهر وجود دارد با حمایت و پشتیبانی بانک شهر بوده است به عنوان مثال پروژه قطار شهری با حمایت‌های بانک شهر به سرانجام رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، احمد کمری امروز در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: 47 واحد بانکی و 25 دستگاه شهر نت یا پیشخوان‌های بانک شهر در منطقه قم وجود دارد.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی شهرها در دستور کار است گفت: پیرامون حرم حضرت معصومه(س) و مکان‌هایی که تردد زائر فراوان است این دستگاه‌ها پیش‌بینی شده که از جمله این معابر می‌توان به میدان نبوت، میدان جانبازان، خیابان امام، شهرک قدس و شهر پردیسان اشاره کرد تا حداکثر خدمات به شهروندان ارائه شود.

رئیس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر عنوان کرد: باید در نظر داشت اگر تحرکی در پروژه‌های عمرانی شهر وجود دارد با حمایت و پشتیبانی بانک شهر بوده است. به عنوان مثال پروژه قطار شهری با حمایت‌های بانک شهر به سرانجام رسید.

وی یادآور شد: منابع شهرداری‌ها در بانک شهر 4 درصد و منابع مردمی 96 درصد است و تاکنون توانسته‌ایم حداکثر خدمات را به شهروندان ارائه دهیم.

کمری خاطرنشان کرد: در مقطعی به دلیل رکود درآمدهای شهرداری و کاهش ساخت و ساز از پیمانکاران متعدد حمایت شد.

وی با بیان اینکه خط دو مترو با تدبیر شهردار قم در دستور کار قرار گرفته است گفت: برای این پروژه باید اوراق تعریف شود. با توجه به اینکه پروژه سنگینی است لازم است بانک‌های دیگر نیز کمک کنند.

رئیس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر خاطرنشان کرد: قم کلانشهر بین المللی و ملی است بنابراین ارائه خدمات در این شهر از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بخش عظیمی از موفقیت بانک شهر در گرو اطلاع‌رسانی رسانه‌ها است گفت: با کمک رسانه‌ها اقدامات عظیمی که انجام شده به گوش مردم رسانده می‌شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =