۲۹ هزار و ۱۲۷ نفر در همدان وام ازدواج گرفتند

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: در 11 ماهه امسال 291 میلیارد تومان وام ازدواج به متقاضیان در استان همدان پرداخت شد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی، که در کارگروه تخصصی بانوان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای تسهیل ازدواج جوانان در دوره‌های مختلف تسهیلاتی به آن‌ها ارائه می‌شد که در دولت تدبیر و امید میزان تسهیلات افزایش یافته است.

وی با اعلام اینکه در 11 ماهه امسال 29 هزار و 127 نفر در استان همدان وام ازدواج دریافت کردند، خاطرنشان کرد: 5 هزار و 557 نفر نیز در صف دریافت تسهیلات هستند.

شاهرخی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر، گفت: سیره و سبک زندگی حضرت زهرا(س) می‌تواند در تمامی معضلات اجتماعی گره‌گشا باشد، چرا که سبک زندگی این بانوی بزرگ و ارزشمند، سبکی بی‌بدیل است که می‌تواند همه ما را در راستای رفع مشکلات یاری کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اعلام اینکه صورت مسئله و دلایل اصلی مشکلات و ازدواج دیرهنگام جوانان مشخص شده است، تصریح کرد: باید دستگاه‌های اجرایی برای عبور از این شرایط و بهبود وضعیت، پروژه‌هایی را تعریف کنند.

شاهرخی افزود: تیمی متشکل از پژوهشگران عوامل تأخیر در ازدواج و منتخبانی از چند دستگاه تشکیل شود تا این تیم مشخص کنند که وظیفه صداوسیما، آموزش‌وپرورش و غیره در این راستا چیست.

وی خواستار اقدام جدی فرمانداری و شهرداری در راستای ایجاد بازارچه عرضه محصولات بانوان شد و تأکید کرد: پیشنهاد فرمانداری در راستای این بازارچه در نزدیکی پارک بانوان، پیشنهاد مناسبی نیست و بایستی این بازارچه در مکانی ایجاد شود که در دسترس عموم بوده و در مسیر گردشگران نیز باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار افزود: ایجاد بازارچه عرضه محصولات توسط بانوان از سیاست‌های جدی وزارت کشور و ریاست جمهوری است که باید موردتوجه قرار گیرد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =