عکاس خوزستانی کاندیدای شرکت در مسترکلاس عکاسی مستند جهان

مدیار شجاعی فر از اهواز برای دوره Joop Swart بنیاد ورلدپرس فوتو، مهم ترین مسترکلاس عکاسی مستند جهان کاندیدا شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ برنامه Joop Swart Masterclass هر سال از سوی بنیاد world press photo که مهم ترین جایزه عکاسی خبری جهان را برگزار می کند، اجرا می‌شود، از این رویداد که در سال ۱۹۹۴ شروع شده، به عنوان یکی از معتبر‌ترین کارگاه‌های عکاسی بین المللی و مهم ترین کارگاه عکاسی مستند جهان یاد می شود.

مسترکلاس ورلدپرس فوتو با عنوان Joop Swart ، با هدف پرورش فکری و تقویت مهارت‌های حرفه‌ای در زمینه عکاسی مستند و خبری، هر ساله ۱۲ عکاس زیر ۳۲ سال را در محل بنیاد ورلدپرس فتو در آمستردام، تحت آموزش قرار می‌دهد و برگزیدگان نهایی نیز، تجربیات و اطلاعات خود را با هم به اشتراک خواهند گذاشت.

بنیاد ورلدپرس فوتو از بین کاندیدها در نهایت 12 نفر را برای دوره آموزشی زیر نظر چند تن از بهترین عکاسان دنیا انتخاب خواهد کرد و برگزیدگان نهایی برای چند روز در شهر آمستردام در کشور هلند مهمان بنیاد world press photo خواهند بود.

مدیار شجاعی فر عکاس خوزستانی است که برای شرکت در این مسترکلاس برای سال 2018 کاندیدا شده است، وی همچنین پیش از این و در سال 2016 برای شرکت در مسابقه Prix Pictet (یکی از 5 رویداد مهم عکاسی جهان) نیز بعنوان نماینده ایران کاندید شده بود.
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =