دستگاه ورزش و جوانان مازندران سال پرکاری را پشت سر گذاشت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه اداره گفت: با توجه به فعالیت های صورت گرفته در سال 96، دستگاه ورزش و جوانان استان سال پرکاری را پشت سر گذاشته است

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران؛ حبیب حسین زادگان در این مراسم با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی از سوی اداره کل ورزش و جوانان 

استان انجام شد، تصریح کرد: مازندران استان جوانی است و در حوزه ستاد ساماندهی امور جوانان با انجام جلسات مختلف تلاش شد تا با فراهم شدن اشتغال بخشی از آسیب های جوانان برطرف شود.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه گفت: سال 96 سال مدال آوری و افتخارآفرینی ورزش مازندران بود که در ورزشکاران مازنی نقش موثری در موفقیت ورزش کشور داشتند.
وی اذعان داشت: مهمترین برنامه دستگاه ورزش و جوانان استان، حضور پرشور ورزشکاران و کسب موفقیت در مدال آوری توسط ورزشکاران مازندرانی در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی است.
حسین زادگان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: فرزندان شهدا به عنوان یادگاران شهیدان هستند و افتخار می کنیم که همکارانی همچون فرزند شهدا داریم که با جانفشانی خون شهدا این انقلاب زنده مانده است.
وی در پایان افزود: ورزش و جوانان مازندران کار پرکاری را در سال 96 داشت و با آشنایی و وظایف چهار چوب اداری رضایت ارباب و رجوع را برآورده کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =