۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان منوجان گفت: عامل آتش زدن شهردار نودژ ساعت یک بامداد امروز توسط نیروهای پایگاه مقاومت بجگان دستگیر شد.

سرهنگ رضا محمد‌حسنی اظهار‌داشت: این فرد در محل مخفیگاهش در روستای بجگان از توابع بخش آسمینون دستگیر شد که کارگر خاطی پس از دستگیری تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان منوجان با بیان اینکه کارگر خاطی روانه زندان شد، عنوان کرد: بلافاصله پس از دستگیری تحقیقات توسط بازپرس ویژه انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه پرونده به‌صورت ویژه رسیدگی می‌شود، عنوان کرد: در این پرونده با جان شهردار بازی شده است و بسیار اهمیت دارد به همین دلیل خارج از نوبت به آن رسیدگی می‌شود.

شهردار نودژ 2 روز قبل توسط کارگر اخراج شده این شهرداری به آتش کشیده شد که بلافاصله به بیمارستان سوانح و سوختگی بندر عباس اعزام و از آنجا نیز به یزد برای ادامه درمان اعزام شده است.

234

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر دادخواه A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
    0 0
    مردم از فشار بی اندازه جان به لب شده اند
  • بی نام A1 ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
    0 0
    وقتی کسی به بن بست برسه دیگه عقلانی تصمیم نخواهد گرفت. پس بهتر است مسئولین هرچه سریعتر فکری به حال هموطنان به بن بست رسیده بکنند. حقوق 900 هزار تومانی کارگران البته به شرط وجود شغل در مقایسه با حقوق 24 میلیون تومانی نمایندگان مجلس و وزرا و .... همین مشکلات را بدنبال خواهد داشت. با دادگاه خارج از نوبت و زندانی کردن کارگران مسئله حل نخواهد شد.