۰ نفر
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش مهر، سخنگوی قوه قضائیه گفت: کوتاهی‌هایی در حوزه توزیع آب انجام شده است و مشکلاتی نیز در ارتباط با مدیریت آب در بخش های مختلف وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی‌هایی رفع شود.

 غلامحسین محسنی اژه‌ای پیش از ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران در ارتباط با مشکل کشاورزان اصفهان و برخورد با آنها نیز ابراز داشت: کوتاهی‌هایی در حوزه توزیع آب انجام شده است و مشکلاتی نیز در ارتباط با مدیریت آب در بخش های مختلف وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی‌هایی رفع شود.

وی ادامه داد: مردم شرق اصفهان همگی متدین و از خانواده‌های شهدا هستند و اجازه نمی‌دهند افرادی میان صفوف آنها وارد شده و از اعتراض به حق آنها سوءاستفاده کنند و یا رسانه‌های بیگانه از این نمد کلاهی برای خود ببافند.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: امیدواریم کشاورزان صبر و حوصله کنند تا پیام خود را به شکل منطقی به گوش مردم برسانند و از راه‌های قانونی موضوع را دنبال کنند که در حال اقدام در این ارتباط نیز هستیم.

نیروی انتظامی کشاورزان را اغتشاشگر نمی داند

وی با بیان اینکه من به شخصه بسیاری از این کشاورزان را می شناسم که خون دل می‌خورند تا دشمن سوءاستفاده‌ای نکند، افزود: نیروی انتظامی نیز آنها را اغتشاشگر نمی داند اما نباید برخلاف قانون دست به کار تخریبی بزنند، در حال حاضر نیز فردی از کشاورزان در بازداشت به سر نمی‌برد.

محسنی‌ اژه‌ای در پاسخ به این سوال که آیا حکمی در ارتباط با پرونده اسیدپاشی اصفهان صادر شده است، اظهار داشت: هنوز فردی در این ارتباط دستگیر و شناسایی نشده است اما حق افرادی که مصدوم شدند نباید از میان برود.

وی اضافه کرد: بر این اساس حکم پرداخت دیه به این افراد داده شد و دیه آنها تا زمان شناسایی مقصر از بیت المال پرداخت خواهد شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =