تسنیم نوشت: استاندار اردبیل با اشاره به کمبود تخت‌های بستری در اردبیل گفت: احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی از نیازهای استان ‌برای کاهش مشکلات است.

اکبر بهنام‌جو در نخستین مجمع سلامت استان اردبیل اظهار داشت: در زمینه شناسایی شاخص‌های سلامت در استان اردبیل باید تا دو هفته آینده اقدامات و بررسی‌های لازم انجام شود تا با احصای این شاخص‌های زمینه برای رفع مشکلات در این حوزه فراهم شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات دربازه شاخص‌های سلامت در استان اردبیل بیان کرد: در زمینه‌ شاخص‌هایی چون فشار خون، قند خون، چاقی و لاغری مشکلات زیادی در استان اردبیل داریم که شناسایی و احصای شاخص‌ها در این زمینه می‌تواند زمینه‌ساز کاهش و رفع این مشکلات شده و سطح سلامت مردم استان را ارتقا دهد.

استاندار اردبیل با تاکید بر همکاری و مشارکت جدی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های جرایی در احصای شاخص‌های سلامت در سطح استان اردبیل گفت: همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌های مختلف در این زمینه می‌تواند زمینه‌ساز بررسی و سنجش دقیق و هر چه بهتر شاخص‌ها شده و راهکارهای برای رفع آنها را به شکلی کارشناسی فراهم آورد.

بهنام‌جو با اشاره به کمبود تخت‌های بستری در اردبیل تصریح کرد: احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی از نیازهای استان اردبیل برای کاهش مشکلات در این حوزه بوده که در زمینه احداث این بیمارستان پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد تا بتوانیم با راه‌اندازی آن خدمات مناسب و موثری را به بیماران مراجعه‌کننده به مراکز درمانی در سطح استان ارائه کنیم.

وی افزود: اجرای طرح تحول سلامت از جمله طرح‌های موفقی بوده که زمینه‌ساز جلب 91 درصدی رضایت مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی شده چرا که با اجرای آن زمینه برای ارتقای هتلینگ بیمارستان‌ها، ارائه خدمات کیفی به بیماران، افزایش مراجعات مردمی به مراکز درمانی و کاهش پرداختی از جیب مردم برای هزینه‌های درمانی فراهم شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =