بازتعریف خطوط اتوبوسرانی زنجان از تیرماه

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به بازتعریف خطوط اتوبوسرانی زنجان از تیرماه گفت: سه راه امجدیه، میدان آزادی و میدان ارتش پایانه‌های جدید مسافری هستند.

به گزارش خبرآنلاین،سید اسماعیل موسوی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که از سال گذشته شهرداری زنجان پیگیر آن است، بحث بازتعریف خطوط اتوبوسرانی است.

وی با اشاره به اینکه در قالب بازتعریف خطوط اتوبوسرانی پایانه مسافری حمل و نقل حذف شده و به جای یک پایانه سه پایانه خواهیم داشت، تصریح کرد: طبق بازتعریف جدید سه راه امجدیه، میدان آزادی و میدان ارتش به عنوان پایانه‌های جدید مسافری آغاز به کار خواهند کرد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه هدف از این بازتعریف و حذف پایانه در هسته مرکزی شهر کنترل ترافیک است، گفت: در قالب این اقدام اتوبوس‌ها از شهرک‌های اقماری به سمت پایانه‌های مشخص شده آمده و مسافران در آنجا پیاده خواهند کرد که البته پس از آن نیز برای مسافت باقی مانده تا مرکز شهر یک سری اتوبوس دیگر در نظر گرفته می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از اول تیرماه آغاز خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش از این فصل مدارس بود و ممکن بود اجرای طرح موجب سردرگمی دانش‌آموزان شود، از همین رو برای راحت‌تر اجرا شدن طرح تصمیم بر آن شد که بازتعریف از تیرماه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در قالب همین طرح نسبت به بازسازی برخی از ایستگاه‌های اتوبوس نیز اقدام می‌شود، تصریح کرد: البته پیش از این نیز نسبت به بازسازی برخی از ایستگاه‌های اتوبوس اقدام شده است که قطعا مردم نتایج آن را در شهر دیده‌اند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه نوسازی ناوگان اتوبوسی از طریق فروش اتوبوس‌های فرسوده نیز از دیگر اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی است، اضافه کرد: در صورت فروش اتوبوس‌ها تعدادی اتوبوس جدید برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خریداری خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =