پیروزی بلژیک در پرگل‌ترین بازی جام جهانی روسیه

تیم ملی فوتبال بلژیک به یک برد پرگل دست یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های بلژیک و تونس از گروه G جام جهانی 2018 روسیه به مصاف هم رفتند که بلژیک با نتیجه 5 بر 2 تونس را درهم کوبید و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد.
بلژیکی ها خیلی زود مزد بازی خوبشان را مقابل تیم اول قاره آفریقا گرفتند و در دقیقه 5 بازی ادن ازارد، کاپیتان و ستاره اول شیاطین سرخ یک حرکت انفجاری انجام داد و مدافع تونس را مجبور به خطا در داخل محوطه جریمه کرد و یک پنالتی به دست آورد. ستاره چلسی خودش پشت پنالتی ایستاد و با یک ضربه فنی دروازه تونس را باز کرد تا بلژیک با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان باشد. در ادامه بلژیکی ها بوسیله لوکاکو در دقیقه 16 بازی با یک شوت تماشایی دروازه تونس را باز کردند.
اما تونسی ها ناامید نشدند و خیلی زود در دقیقه 18 بازی بعد از گذشت 2 دقیقه از دریافت گل دوم‌شان گل اولشان را با ضربه سر دیلان برون به ثمر رساندند. بلژیک دست بردار نبود و لوکاکو در دقیقه 44+4 گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا بلژیک با برد قاطع به رختکن برود.
بلژیک علی رغم برتری قاطع در نیمه اول بازی ولی دست بردار نبود و نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه 50 بوسیله ادن ازارد، کاپیتانش به گل رسید و ستاره چلسی مثل ستاره منچستر یونایتد دبل کرد. در دقایق پایانی بازی بلژیک بوسیله بتشوایی دروازه تونس را بار دیگر باز کرد. شیاطین سرخ با این برد قاطع 6 امتیازی شدند و صعودشان به مرحله بعد جام جهانی قطعی شد و کار تونس نیز تمام شد و از این رقابت ها حذف شدند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =