روش ارزان‌تر خریدن بیمه ثالث، میانگین ۴۸ هزار تومان!

همواره انتخاب بهترین بیمه کاری سخت و زمان‌بر است و نیاز به مشاوره با افراد خبره را می‌طلبد. تکنولوژی این بار نیز به کمک ما آمده است و با حضور استارتاپ‌های آنلاین راهی آسان و خلاق برای مقایسه و خرید انواع بیمه ایجاد کرده است.

بیمه بازار به‌عنوان اولین سامانه آنلاین خرید انواع بیمه است که شرایط مربوط به همه‌یشرکت‌های بیمه را به صورت شفاف در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا بتوانند با چشمانی باز شرکت‌ها را مقایسه و بهترین بیمه را انتخاب کنند و به‌صورت آنلاین خریداری کنند و با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرند.

انتخاب آگاهانه بیمه

خوب است بدانید انتخاب براساس قیمت، کافی نیست. عواملی مانند رضایت مشتری، میزان شکایت از شرکت بیمه، رضایت از میزان پرداخت خسارت، توانگری مالی، سهم از بازار و مراکز پرداخت خسارت سیار و... بر روی تصمیم به خرید مشتری به‌شدتتأثیرگذار است. بیمه بازار این امکان را فراهم کرده تا مشتریان با مقایسه شفاف و البته بی‌طرفانه تمامی شرکت‌ها در یک قاب، بتوانند انتخابی آگاهانه‌ای داشته باشند.

چگونه بیمه را میانگین 48هزار تومان ارزان‌تر بخرید؟

مقایسه شرکت‌های بیمه این امکان را فراهم کرده که مخاطبان بیمه بازار ارزان‌ترین بیمه را از بین شرکت‌ها انتخاب کنند. نتیجه این اتفاق، این بوده است که در سال 1396، بیش از 70% از خریداران بیمه از بیمه بازار، شرکت بیمه خود را پس از مقایسه تغییر داده‌اند و در نتیجه، به طور میانگین 48هزار تومان بیمه خود را ارزان‌تر خریده‌اند!

استعلام نرخ بیمه شخص ثالث

برای مقایسه و استعلام نرخ بیمه شخص ثالث خود، کافیست به سایت بیمه بازار مراجعه کنید. سپس مشخصات خودروی خود مانند مدل خودرو، سال ساخت خودرو، تعداد سال‌های تخفیف و تاریخ انقضای بیمه ثالث خود را وارد کنید و نرخ و شرایط تمامی شرکت‌های بیمه را مقایسه کنید و بهترین بیمه ثالث را به‌صورت آنلاین بخرید و با ارسال رایگان درب منزل‌تان تحویل بگیرید.

استعلام بیمه بدنه

برای خودروی‌تان کدام شرکت ارائه‌دهنده بیمه بدنه را ترجیح می‌دهید؟ کدام شرکت بیمه قیمت بهتری را ارائه می‌دهد؟ کدام شرکتِ بیمه پوشش‌هایمتنوع‌تری را ارائه می‌دهد؟ برای پاسخ به این سؤال‌ها، نیاز دارید تا تعرفه‌ها و شرایط و قیمت‌شرکت‌های بیمه را باهم مقایسه کنید. شاید لازم باشد با چند نفر خبره نیز مشورت کنید. بیمه‌بازار این امکان را فراهم کرده تا بتوانید تمامی شرکت‌هایارائه‌دهنده بیمه بدنه با چند کلیک از هر لحاظ مقایسه کنید و مناسب‌ترین را انتخاب کنید و آنلاین بخرید و با ارسال رایگان درب منزل‌تان تحویل بگیرید.برای خرید بیمه بدنه از بیمه‌بازار، کافیست مشخصات خودرو (مدل، سال ساخت، قیمت خودرو)، نوع پوشش و حتی تخفیف‌ها را وارد کنید تا فهرست بیمه‌های مناسب برای‌تان نمایش داده شود.

خرید بیمهاز همه شرکت‌های بیمه

بیمه ایران؟ بیمه آسیا؟ بیمه پاسارگاد؟ بیمه سامان؟ و... فرقی نمی‌کند از چه شرکتی قصد دارید خرید کنید. کافیست به سایت بیمه بازار مراجعه کنید، پس از انتخاب نوع بیمه‌ای که می‌خواهید (ثالث، بدنه، عمر، آتش‌سوزی و...) شرکت بیمه دلخواه خود را انتخاب کنید، سپس مدارک لازم را بارگذاری کنید و ظرف کمتر از 3 دقیقه بیمه خود را آنلاین سفارش دهید و در اسرع وقت درب منزل‌تان تحویل بگیرید.

بیمه ثالث قسطی

پرداخت یکجای حق بیمه ثالث به دلیل بالا بودن قیمت، فشار زیادی را به مشتریان وارد می‌کند.به‌همین دلیل، خرید قسطی بیمه ثالث بین مشتریان بسیار محبوب است به دلیل تقاضای بالای مشتریان، بیمه‌بازار امکان خرید قسطی بیمه و همچنین خرید بیمه کوتاه مدت را نیز در سایت خود قرار داده است.

تضمین بهترین قیمت بیمه با بیمه‌بازار

خوب است بدانید، حتی نمایندگان بیمه یک شرکت هم‌بسته به حجم‌کاری و پرتفوی بیمه‌ای مختلف، قیمت‌های متفاوتی برای انواع بیمه ارائه می‌دهند. اینجاست که انتخاب بیمه با مناسب‌ترین قیمت سخت‌تر می‌شود!بیمهبازار با دریافت بهترین قیمت‌ها از نمایندگان بیمه، تضمین می‌کند که قیمت‌های ارائه‌شده در سایت دقیق‌ترین قیمت‌ها نسبت به سایر مراجع قیمت‌دهی بیمه است.

عواقب عدم تمدید به‌موقع بیمه ثالث

داشتن بیمه ثالث اجباریست و نداشتن آن عواقب جبران‌ناپذیری دارد. خودرویی که بیمه ثالث ندارد به ازای هرروز تأخیر، شامل جریمه دیرکرد می‌شود. در این صورت دارنده خودرو بابت همین دیرکرد، باید مبلغ بیشتری برای خرید بیمه بپردازد. همچنین در مدتی که خودرو بیمه ندارد، شرکت بیمه هیچ تعهدی در برابر بیمه‌گذار ندارد.

یادآور بیمه ثالث

شاید برای خیلی از شما اتفاق افتاده باشد که به دلیل مشغله زیاد، تاریخ تمدید بیمه‌نامه‌تان را فراموش کرده و مشمول جریمه دیرکرد بیمه ثالث شده باشید. بیمه‌بازار برای این معضل راه‌حلی در نظر گرفته است. کافیست به قسمت ثبت یادآور تمدید بیمه‌نامه، در سایت بیمه‌بازار مراجعه کنید؛ شماره تلفن همراه و تاریخ انقضای بیمه‌نامه‌تان را وارد کنید تا ما تاریخ اتمام بیمه‌نامه‌تان را  به شما یادآوری کنیم.

 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =