۰ نفر
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

اشتباه مدیران تلویزیون یک اشتباه کلیدی بود.

فاطمه پاقلعه‌نژاد‌: کارلس پویول مهمان ویژه ای بود که روز گذشته عادل فردوسی پور برای حضور در برنامه 2018 تدارک دیده بود. ستاره فوتبال اسپانیا، قرار بود همزمان با بازی ایران و اسپانیا در کنار عادل باشد و احتمالا صحنه های جالبی از کل کل های فوتبالی را رقم بزند. اتفاقی که به خاطر تصمیم یک باره مدیران تلویزیون رخ نداد و بغض مجری 2018 را به دنبال داشت. عادل فردوسی پور که چند ساعتی تلاش و رایزنی کرد و چند ساعتی هم دل به اجرای برنامه اش نمی داد و گوشه ای نشسته بود، در پایان بازی و وقتی قرار بود بین شرکت کنندگان برنامه اش قرعه کشی کند، عدد 55 را انتخاب کرد چون پویول شماره 5 می پوشیده و بعد آهی کشید و گفت: «حالا به پویول چی بگم؟»

راستش را بخواهید فکر می کنم کسی که باید جواب پویول را بدهد عادل فردوسی پور نیست. او مثل همیشه دیشب هم برنده بود. باز هم گذشت کرد و با وجودی که برنامه اش بهم ریخته بود آمد و با مردم بود. مثل بار قبلی که مصاحبه اش با دکتر ظریف پخش نشد یا مثل هر باری که از دل مردم حرف زده و هجمه سایت های دلواپس را به جان خریده بود. برای همین هم او تنها ستاره آسمان تلویزیون است. مردم دوستش دارند و با بغضش بغض می کنند و برایش احترام قائلند. هیچ کس نمی گوید او به وعده اش وفا نکرد و پویول به استودیوی برنامه 2018 نیامد. می گویند اجازه ندادند او کارش را انجام دهد و بار دیگر برنامه ای استاندارد به روی آنتن ببرد. این مدیران تلویزیون هستند که نه به مردم ایران، بلکه به پویول  اسپانیایی باید بگویند چرا یکباره نظرشان تغییر کرد؟ چرا حضور کارشناس خارجی یکباره خط قرمز شد و آمدنش به ایران مصداق خروج ارز از کشور! و حالا که این کارشناس به برنامه نیامد آیا پول حضورش را نگرفت و ارز از کشور خارج نشد؟

حقیقت این است که مدیران تلویزیون شب گذشته بازنده مطلق مهمترین دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 بودند. کمتر کسی است که درباره قراردادها اطلاعی نداشته باشد. قطعا پویول پیش از آمدن به ایران، با اسپانسر برنامه2018 قراردادی برای حضورش امضا کرده و برای همین آمدنش تا تهران، بلیطش و وقتی که گذاشته پولی دریافت خواهد کرد. فرقی نمی کند که او در استودیو حضور داشته باشد یا نه! این معادله خیلی ساده است اما مدیران تلویزیون به یکباره پیچیده اش کردند آن هم با یک گل به خودی! حالا هر چقدر که می خواهند شبکه های عربی و انگلیسی و اسپانیایی زبان راه اندازی کنند تا ایران را به دنیا بشناسانند. رفتار ما در عمل در این بزنگاه‌ها نشان می دهد که چگونه هستیم. حالا مدیران تلویزیون باید پاسخ پویول را بدهند و بگویند با فلان دلیل منطقی برخلاف قراردادی که وجود داشته، ما اجازه ندادیم تو به استودیو بروی؛ البته اگر دلیل منطقی ای وجود داشته باشد. وگرنه باید در لغتنامه ها به دنبال معنای «فشار رسانه های همیشه منتقد» به زبان اسپانیایی باشند!

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =