۰ نفر
۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۱

دو عضو شورای شهر تهران در دو توییت گزارشی از جلسه هم‌اندیشی صبح امروز شورا ارائه کردند و گفتند محسن هاشمی شهردار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی اعطا، سخنگوی شورا دراین باره نوشته است:

مجید فراهانی دیگر عضو شورای شهر هم نوشت:

این توییت ها درحالی است که تا عصر دیروز گفته می‌شد محسن هاشمی رای بالایی برای شهردار شدن دارد. از سوی دیگر اواخر دیشب خبر رسید که حزب اتحاد ملت تلاش‌های گسترده‌ای برای راضی کردن حبیب‌الله بی‌طرف برای پذیرفتن شهرداری تهران دارد و و برای این منظور متوصل به سید محمد خاتمی هم شده‌اند.

علاقه محسن هاشمی به شهردار تهران

درحالی امروز اعضای شورای شهر تهران به ماندن محسن هاشمی در شورای شهر رای دادند که او نیمه شب گذشته در یک توییت، تلویحا از علاقه خود به شهردار شدن نوشت:



هاشمی همچنین روز گذشته در گفتگویی با ایرنا، خبر داده بود که اسحاق جهانگیری موافق شهردار شدنش است: اتفاقا یکی از موافقان حضور بنده در شهرداری تهران بعد از استعفای آقای نجفی، معاون اول رئیس‌جمهور هستند که چند بار هم با بنده صحبت کرده و هم در جلسه جلسه سران اعتدال و اصلاحات نیز این مسأله را مطرح کرده است. بنده نیز به ایشان به صراحت گفتم که اگر با دوستان شورا به این تصمیم برسیم تنها توقع و انتظارم حمایت کامل دولت و سایر دستگاه‌های مؤثر نظام از شهرداری برای حل معضلات بزرگ شهر است و در هیچ‌گونه استفاده تبلیغاتی و سیاسی از این مسئولیت ورود نمی‌کنم چه رسد به کاندیداتوری ریاست جمهوری.

اسامی نامزدهای پیشنهادی اعضای شورا برای سمت شهرداری تهران

از سوی دیگر کانال خبری تهران‌نامه یکی از سایت‌های مدیریت شهری فهرستی از گزینه‌های اعضای شورای شهر که در جلسه هم اندیشی مطرح شده است را منتشر کرد. البته با این توضیح؛ این اسامی فارغ از اعلام آمادگی افراد پیشنهاد شده و مسئولیت آن با پیشنهاد دهندگان است.

۱-افشانی / ۲-علی اوسط هاشمی / ۳- انصاری لاری / ۴- مرتضی بانک / ۵- بیطرف / ۶- پنجه فولادگران/ ۷- تبادار / ۸- ترک نژاد / ۹- تقی زاده / ۱۰- تندگویان/ ۱۱- محمود حجتی / ۱۲- سید محمود حسینی /۱۳- حقانی/ ۱۴- حناچی/ ۱۵- خواجه نصیر /۱۶- مصطفی سلیمی/ ۱۷- عارف/ ۱۸- فرشید گلزاری/ ۱۹- حسینی مکارم/ ۲۰- مهرعلیراده/ ۲۱- مقیمی/ ۲۲- مناف هاشمی/ ۲۳-حجت اله میرزایی/ ۲۴-سید جعفر موسوی/ ۲۵- رضا ویسه/ ۲۶- مرعشی/ ۲۷- واعظ مهدوی/ ۲۸- محسن هاشمی

هاشمی: انتخاب شهردار نباید منشاء‌ تخریب و بداخلاقی باشد

محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران  صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران در مورد انتخاب شهردار جدید گفت: فرایند انتخاب شهردار بر اساس هم‌اندیشی و خرد جمعی است و امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت این فرایند را به نتیجه برسانیم، اما این موضوع نباید منشا تخریب و بداخلاقی قرارگیرد و از همه فعالان سیاسی و رسانه‌ای می‌خواهیم که در موضوع انتخاب شهردار تهران با ایجاد فضایی چند صدایی در بستر سالم و کارشناسی، اعضای شورای شهر را یاری کنند و از هر گونه تخریب کاندیداها بپرهیزند.

وی افزود:‌ تخریب‌ها و بداخلاقی‌ها می‌توان آسیب جدی به چهره اصلاحات و اعتدال در جامعه بزند.



۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =