در روز شنبه 26 خرداد، خوشحالی رییس جمهور از برد ایران و مهاجرت کارگران افغانی ساکن به کشورهای دیگر بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، عکس خوشحالی رئیس‌جمهور در لحظه گل ایران به مراکش پربازدیدترین خبر بود. اوامر دیپلماتیک نماینده‌ای که تاکنون حتی یک مذاکره دیپلماتیک نداشته است دیگر پربازدید این سرویس بود. واکنش کاربران خبرآنلاین به مداحی مطیعی هم پربیننده شد.

در سرویس اقتصاد، سخنان رئیس بانک مرکزی احمدی‌نژاد با عنوان اشتباهمان، افزایش میزان نقدینگی ۲۰ درصدی در هر سال بود پربازدیدترین خبر بود. در ادامه کاربران روی حباب قیمت مسکن چه زمانی می‌ترکد؟ کلیک کردند. مهاجرت کارگران افغانی ساکن ایران به کشورهای دیگر هم توجه کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، مسعود کیمیایی در کارناوال شادی مردم پس از پیروزی تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی نظر کاربران را به خود جلب کرد. در ادامه پست اینستاگرامی نوید محمدزاده برای بازی با غیرت امید ابراهیمی برابر مراکش هم مورد استقبال قرار گرفت. کدام قطعه موسیقی قبل از بازی تیم ملی در ورزشگاه پخش شد؟ بازدید زیادی داشت. 

در سرویس جامعه، در مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان پلاسکو چه گذشت؟ در صدر اخبار قرار گرفت. بارش‌های امسال حال دریاچه ارومیه را جا آورد؟ دیگر خبر پربازدید بود. خبر ورود شورای عالی انقلاب فرهنگی به موضوع سهمیه ایثارگران در صورت تاخیر مجلس هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل، چند نکته دربارۀ تنش اخیر در روابط تهران-مسکو دیدنی شد. تبریک اینستاگرامی ظریف به مناسبت برد تیم ملی فوتبال دیگر خبر پربازدید بود. آغاز جنگ تجاری آمریکا علیه چین هم نظر بسیاری را به خود جلب کرد.

در سرویس ورزش، واکنش سرمربی مراکش به شکست مقابل ایران خواندنی شد. همچنین کار ساختارشکنانه استیلی در شب پیروزی ایران توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. خبری درباره سانسور بازی ایران و مراکش با عنوان صداوسیما و باز هم سانسور دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =