امروز (یکشنبه ۲۹ مهر)، کاربران خبرآنلاین، عکس یادگاری شهید بهشتی در کنار خانواده‌اش را پسندیدند. در ادامه، اخباری درباره وزیران پیشنهادی به مجلس و اولین واکنش به اخراج بازیکن استقلال از تمرین پربازدید شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دومین روز از هفته پایانی مهر، کاربران پیگیر بیشتر روی اخباری که همراه با عکس بودند کلیک کردند؛ اختلاف جهانگیری و شریعتمداری، ژست خودکشی یک بازیگر زن و واکنش دائی به یک عکس خاطره‌انگیز از این جمله بودند.

در ادامه مطلب، نگاهی انداخته‌ایم به مطالب پربازدید امروز در حوزه‌های مختلف خبری:

در سرویس سیاست، نقل قولی از جواد کریمی‌قدوسی از نمایندگان مخالف دولت در مجلس پربازدید شد. واکنش جهانگیری به افزایش قیمت بنزین هم کلیک زیادی خورد. در ا دامه، کاربران خواستند بدانند  اختلاف جهانگیری و شریعتمداری چقدر جدی است؟

در سرویس اقتصاد، کاربران خواستند بدانند چک‌های مردم کدام استان‌ها بیشتر برگشت می‌خورد. قیمت شاسی بلندهای مدل ۱۳۹۷ که صفر نیستند هم توجه کاربران را جلب کرد. مخاطبان همچنین خواستند جانشینان آخوندی و شریعتمداری را بشناسند.

در سرویس فرهنگ، به مسلخ بردن عادل فردوسی‌پور در صدر اخبار نشست و تعجب هومن سیدی از مبلغ ورودی به تخت جمشید پربازدید شد. ژست خودکشی شراره رخام هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس جامعه، سرنوشت دلخراش زیباترین زن روس پربازدید شد. کاربران همچنین خواستند بدانند کدام  شهر در مسیر بادهای سمی قرار دارد و پایتخت سرطان شده است؟

در سرویس بین‌الملل، ترامپ ضربه هسته‌ای را زد پربازدیدترین خبر شد. در ادامه، توهین پسر نتانیاهو به مجری زن کار دستش داد.

در سرویس ورزش، واکنش دایی به یک عکس خاطره‌انگیز برای کاربران جالب بود. حمله امیر قلعه‌نویی به عادل فردوسی‌پور هم خواندنی شد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =